۱۱۲۰۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کفاشیان:

کی‌روش اعلام آمادگی کرده در تیم ملی بماند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی آمادگی‌اش را برای ادامه فعالیت در کشورمان اعلام کرده است.

تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی آمادگی‌اش را برای ادامه فعالیت در کشورمان اعلام کرده است.

علی کفاشیان در حاشیه مراسم تجلیل از علیرضا فغانی و کامرانی‌فر نماینده داوری ایران در جام جهانی در پاسخ به سؤالی درباره آینده کی‌روش در تیم ملی اظهار داشت: کی‌روش اعلام آمادگی کرده تا در تیم ملی بماند اما ما این موضوع را مشروط به آن کردیم که بتوانیم بودجه مورد نظرش را تأمین کنیم. البته تا این لحظه هنوز نتوانسته‌ایم این کار را انجام دهیم اما تا پایان جام جهانی این فرصت را داریم و سعی می‌کنیم بودجه موردنظر کی‌روش را تأمین کنیم.

وی در واکنش به اینکه کی‌روش گفته بود در برنامه‌های آینده تیم ملی جایی ندارد، اظهار داشت: کی‌روش در برنامه‌‌های آینده تیم ملی هست و اولویت ماست اما اگر قرار باشد نتوانیم بودجه موردنظرش را تأمین کنیم تعهد اضافی برای خود ایجاد کرده‌ایم که این موضوع هم برای او مشکل‌ساز می‌شود هم برای ما.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در ایران بودجه تأمین کردن همیشه در لحظات آخر رخ می‌دهد، در خصوص کیفیت البسه تیم ملی هم گفت:‌ در اردوی آفریقای جنوبی با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان نبودند و سفارشی که داده بودیم هم در راه بود پیراهن‌ها یک درجه پایین‌تر از کیفیت اصلی بود.

کفاشیان افزود: در واقع آن پیراهن‌ها تقلبی نبود بلکه کیفیت البسه اصلی را نداشت اما از اردوی اتریش تیم ملی البسه اصلی شرکت تأمین کننده را استفاده کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دیدار با مسئولان دولت خاطرنشان کرد: نشستی با نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور و جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور داشتم. همچنین در جلسه با وزیر ورزش بر حمایت از تیم ملی و انجام تمامی برنامه‌های فرهنگی در مسیر حضور در جام جهانی تأکید شد. این جلسات حمایتی بسیار خوب بود و در آنها قرار شد تا بحث کمک‌های معوقه و مشوق‌هایی برای تیم ملی سریعتر انجام شود.

کفاشیان درباره اینکه رئیس جمهور در مراسم بدرقه ملی‌پوشان حاضر خواهد شد یا نه، تأکید کرد: به طور یقین رئیس جمهور ملاقاتی با اعضای تیم ملی فوتبال خواهد داشت اما اینکه این دیدار در مراسم بدرقه باشد و یا دیدار جداگانه با رئیس جمهور انجام شود، هنوز مشخص نشده است.

وی در مورد برگزاری مراسم تجلیل از داوران ایرانی حاضر در جام جهانی به عنوان داور ذخیره تصریح کرد: معتقدم در این مورد کمیته داوران غیرفعال برخورد کرده است. ما تصور می‌کردیم این داوران تا دوشنبه هستند و می‌توانیم در مراسم بدرقه تیم ملی از آنها تجلیل کنیم اما خود کامرانی‌فر به من خبر داد که شنبه آنها عازم برزیل هستند و به همین دلیل مراسم تجلیل از داوران را زودتر برگزار کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در این مورد از کمیته داوران ناراضی هستم و معتقدم کم‌کاری صورت گرفته و قطعاً به آنها تذکر خواهم داد. ضمن آنکه کمیته داوران ما هم باید برنامه‌های خود را برای حضور داوران فوتبال کشورمان در جام جهانی ارائه دهد تا همانند تیم ملی فوتبال برای حضور داوران در جام جهانی هم برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری انجام دهیم.

کفاشیان در مورد انتقادهای کامرانی‌فر در مراسم تجلیل از داوران هم یادآور شد: این انتقادات از من نبود بلکه به همان کمیته داوران بازمی‌گشت. باید این کمیته برنامه‌ریزی کند و ما هم توجه کافی را انجام دهیم تا داوران ما نیز امتیازات لازم برای حضور در تورنمنت‌های جام جهانی کسب کنند و اقدامات تشویقی همانند ورزشکاران برای آنها هم در نظر بگیریم.

وی در واکنش به این سؤال که داوران هم مانند اعضای تیم ملی حواله خودرو خواهند گرفت، تصریح کرد: آن موضوع برای گذشته بود و تمام شد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب میزبان جام ملت‌های آسیا هم تأکید کرد: ایران و امارات شانس بیشتری نسبت به دیگران دارند و ما هم تاکنون اسناد و مدارک مورد نیاز را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده‌ایم. معتقدم از سایر کشورها جلوتر هستیم اما نگران لابی‌هایی هستم که ممکن است در سطح بالا میان کشورها صورت بگیرد.

کفاشیان یادآور شد: البته تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است و من معتقدم ایران می‌تواند میزبانی را به دست آورد. ما اسناد و مدارکی را تهیه و چاپ کرده‌ایم که توانمندی ایران برای میزبانی جام ملت‌ها را نشان می‌دهد و این اسناد و مدارک را نه تنها برای AFC بلکه برای همه کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهیم کرد تا در جریان آمادگی کشورمان قرار بگیرند.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی‌های لازم را با وزارت امور خارجه انجام خواهیم داد و اگر نگویند زیاد سفر می‌روم خودم هم عازم سفر شده و به کشورهای مختلف می‌روم تا نشان دهم عزم ایران برای میزبانی جام ملت‌ها جزم است.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین از درخواست ایران برای میزبانی دور نهایی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ خبر داد و گفت: برای این مسابقات که در رده سنی زیر ۲۲ سال برگزار می‌شود درخواست خود را به AFC ارائه داده‌ایم تا دور نهایی مسابقات با حضور ۱۶ کشور در چهار شهر کشورمان برگزار شود. به هر صورت ایران رشد و توسعه خوبی داشته و برای میزبانی مشکلی نخواهیم داشت.

کفاشیان درباره اظهارات سفیر برزیل مبنی بر علاقه این کشور به حضور حسن روحانی در حاشیه جام جهانی خاطرنشان کرد: اگر رئیس جمهور به برزیل بیاید تشویق خوبی برای بازیکنان خواهد بود و ایرانیان مشتاق سراسر دنیا هم می‌توانند رئیس جمهور را ببینند و این یک اتفاق بزرگ است.

وی درباره احتمال تعویق انتخابات هیئت فوتبال استان تهران هم تأکید کرد: هنوز به طور دقیق شرایط مشخص نیست اما با توجه به نامه‌ها و مدارکی که آمده احتمالاً این انتخابات را عقب می‌اندازیم و فردا برگزار نخواهد شد. یکسری موارد به ما منعکس شده و احتمال دارد انتخابات در تاریخ دیگری برگزار شود.

کفاشیان درباره اینکه چه مدارکی ارائه شده تأکید کرد: به هر صورت اسناد و مدارکی توسط برخی کاندیداها و اعضای مجمع ارائه شده که نیاز به استعلام و پاسخگویی دارد و ما هم قصد داریم تا این انتخابات در فضایی درست و عادلانه برگزار شود و با توجه به خواسته‌های مسئولان ذیربط همچنین درخواستی که کمیسیون اصل ۹۰ مجلس داشته این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: صلاحیت کاندیداها تأیید شده و انتخابات با همان کاندیداهایی که اسامی آنها اعلام شده برگزار خواهد شد.

کفاشیان در مورد اینکه قرار است پیراهن تیم ملی به امضای بازیکنان برسد، تصریح کرد: این موضوع به درخواست وزارت امور خارجه انجام شده تا در دیدار با رئیس جمهور یا مقامات برزیلی این پیراهن‌های یادگاری را به آنها اهداء کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد شایعه احتمال جایگزینی دادکان به جای او بعد از جام جهانی، تصریح کرد: بعد از جام جهانی کمتر از دو سال به زمان انتخابات فدراسیون فوتبال مانده است و بعد از گذشته یک سال و هفت هشت ماه مجمع انتخاباتی را برگزار خواهیم کرد و همه هم می‌توانند کاندیدا شوند و هر کس که رأی آورد دست او را می‌بوسم و این مسئولیت را به او واگذار می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج