۱۱۲۱۴۰۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

محرومیت و جریمه برای کمالوند و بیاتی‌نیا

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم‌های سایپا و پیکان صادر کرد.

ایسنا: کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم‌های سایپا و پیکان صادر کرد.

گزارش مقام‌های رسمی مسابقه فوتبال بین دو تیم سایپا و پیکان از سری مسابقات لیگ برتر هفته بیست و سوم کشور که در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه در ورزشگاه دستگردی با داوری خورشیدی و با حضور نماینده فدراسیون انجام شد وکمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارش مقامات رسمی مسابقه و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده به شرح آتی متخلفین را محکوم و رای لازم صادر می‌کند.

مطابق با مواد ۱۰۳ و ۱۱۲ از مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ مجمع فدراسیون فوتبال، موارد قطعی این رای با محض ابلاغ لازم‌الاجرا بوده و مواد غیر قطعی آن نیز ظرف مهلت یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.ضمنا تجدیدنظرخواهی مانع از اجرای حکم محکومیت غیرقطعی نخواهد بود.

در مورد بازیکنان و مربیان، باشگاه‌ها نیز حق تجدیدنظرخواهی دارند و دارای مسوولیت تضامنی در خصوص محکومیت نقدی بازیکنان و مقامات رسمی می‌باشند. باشگاه مکلف به کسر مبلغ جریمه متخلفین از مبلغ قرارداد آنها می‌باشد و در صورت عدم اقدام، خود باشگاه مسوول پرداخت آن خواهد بود.

گفتنی است طبق رای کمیته انضباطی آقای فراز کمالوند سرمربی سایپا به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه با یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی رو به رو شد.

محسن بیاتی‌نیا مربی تیم سایپا نیز به دلیل بد رفتاری در قبال مقام رسمی و ورود به زمین مسابقه پس از اخراج به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

طبق رای کمیته انضباطی محرومیت آقایان کمالوند و بیاتی‌نیا قطعی و جریمه نقدی آنها قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج