اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۲۱۵۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جلالی: برای انتقاد از تیم ملی باز هم وقت است

کارشناس فوتبال ایران گفت: در خصوص اینکه میزبانی از تیم ملی فوتبال گرفته شد، باید بگویم این موضوع ریشه‌دار است و مربوط به امروز نیست.

میزان: مجید جلالی در خصوص حفظ آرامش تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی‌های مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: من و هرکس دیگری که در این فوتبال حضور دارد باید از تیم ملی حمایت کند و مسئولیت خودمان را انجام بدهیم. حمایت کلامی و تقویت روحیه بازیکنان تیم ملی به نفع آنها بوده و برای انتقاد باز هم وقت است. اگر الان تمرکز‌ها روی انتقاد از تیم ملی باشد، آرامش ملی‌پوشان از بین می‌رود.

وی افزود: آن چه که ما شنیدیم و خبر داریم بودجه به تیم ملی فوتبال تزریق شده است و فدراسیون تمام تلاش‌هایش را برای تیم ملی می‌کند. در خصوص اینکه میزبانی از تیم ملی گرفته شد، باید بگویم این موضوع ریشه‌دار است و مربوط به امروز نیست. ما در ۳۰ سال گذشته در محافل بین‌المللی ضعیف عمل کردیم و امروز شاهد نتایج آن هستیم.

کارشناس فوتبال ایران گفت: انتقاد از فدراسیون فوتبال غیر معمول نیست و در هر فدراسیونی از ابتدا تا روز پایانی، انتقادات وجود داشته است. با این وجود فدراسیونی موفق‌تر عمل کرده که زیر فشار‌ها خودش را نباخته و حساسیت بیشتری به خرج نداده است. در دنیای فوتبال، هر چه میزان مسئولیت بالاتر برود فشار‌ها و انتقاد‌ها بیشتر می‌شود. در فوتبال بعضی‌ها با مدیریت فضای انتقادی و فشارها، شکوفا می‌شوند و روبه جلو حرکت می‌کنند. به منتقدان هم باید گفت آرامش فدراسیون فوتبال باعث تقویت تیم ملی پیش از بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج