پرطرفدارترین سریال‌های ماه رمضان مشخص شدند
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
دکتر نداف کرمانی_ fموبایل
دندانپزشکی تاج_f موبایل
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
شیرآلات زمانی_1
لاله زار مال_1
اپیلاسیون نانا 1
ادیب_1
لاله زار مال_3
ادیب_3
اپیلاسیون نانا 3
شیرآلات زمانی_3
اپیلاسیون نانا 4
لاله زار مال_4
ادیب_4
شیرآلات زمانی_4
ادیب_2
اپیلاسیون نانا 2
لاله زار مال_2
شیرآلات زمانی_2
دکتر نداف کرمانی_ f
دندانپزشکی تاج_f
۱۱۲۲۵۰۴
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
۲۴۹۷
بر اساس نظرسنجی تازه صداوسیما سریال‌های «احضار» و «یاور» به ترتیب پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیون در ماه مبارک رمضان بودند.

خبرآنلاین: بر اساس نظرسنجی تازه صداوسیما سریال‌های «احضار» و «یاور» به ترتیب پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیون در ماه مبارک رمضان بودند.

به نقل از روابط عمومی صداوسیما، دومین نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما در خصوص برنامه‌های رمضانی منتشر شد و بر اساس آن، ۸۱.۷ درصد بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و در میان سریال‌های تلویزیون، «احضار» شبکه یک و «یاور» شبکه سه به ترتیب با ۴۹.۷ و ۴۹.۳ درصد مخاطب و رضایت ۶۸.۹ و ۸۱.۳ درصد در حد زیاد در رتبه‌های اول و دوم سریال‌های رمضانی قرار گرفتند.

بر اساس این نظرسنجی ، فصل چهارم «بچه مهندس» از شبکه دو سیما نیز با ۴۳.۱ درصد مخاطب و رضایت  ۷۴.۸ درصد در حد زیاد در جایگاه سوم سریال‌های رمضانی سیما در سال ۱۴۰۰ قرار گرفته است، فصل چهارم «بچه مهندس» نسبت به فصل سوم ۱.۴ درصد افزایش مخاطب داشته است، اما مخاطبان فصل سوم ۸۴.۸ درصد درحدزیاد از آن رضایت داشته‌اند و ۷۴.۸ درصد مخاطبان فصل چهارم که امسال پخش شد، رضایت در حد زیاد خود را از این مجموعه به ثبت رسانده‌اند.

نظرسنجی جدید صداوسیما؛ «احضار» اول شد

مقایسه میزان بیننده مجموعه‌های جدید نمایشی سیما در ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد میزان بیننده این مجموعه‌ها افزایش داشته است و از معدود ماه رمضان‌هایی است که سه سریال بالای ۴۳ درصد مخاطب به ثبت رسیده است.

درخشش «زندگی پس از زندگی»

نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی نشان می‌دهد بیش از ۳۳.۴ درصد مردم در لحظات افطار امسال پای ویژه‌برنامه‌های افطار نشسته‌اند که این میزان نسبت به رمضان سال ۹۹، ۲.۱ درصد رشد مخاطب را نشان می‌دهد.
بر اساس این نظرسنجی، برنامه‌های «زندگی پس از زندگی» از شبکه چهار سیما با ۲۶.۲ درصد مخاطب و کسب رضایت ۹۳.۱ درصد، «دعوت» از شبکه یک سیما با ۲۴.۷ درصد مخاطب و کسب رضایت ۷۸.۷ درصدی و «مثل ماه» از شبکه سه سیما با ۱۹.۷ درصد مخاطب و کسب رضایت ۸۰ درصدی، پربیننده‌تر از دیگر برنامه‌های ویژه افطار سیما بوده‌اند.

«زندگی پس از زندگی» که دومین فصل خود را پشت سر گذاشت نسبت به فصل اول که رمضان ۹۹ پخش شد، حدود بیست درصد رشد مخاطب داشته است که جهشی تامل برانگیز است.

«ضیافت» از شبکه قرآن و معارف سیما، «آدم های خوب شهر» از شبکه دو، «ماه ماه» از شبکه سلامت، «شهر زیبا» از شبکه پنج، «رفیق» ازشبکه امید، «بی‌انتها» از شبکه نسیم و «چشمه» از شبکه افق به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

صدرنشینی دوباره «ماه خدا»

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی حدود ۲۱.۳ درصد از مردم مخاطب ویژه‌برنامه‌های سحر تلویزیون در رمضان امسال بوده‌اند که در مقایسه با برنامه‌های سحر رمضان سال گذشته چهار دهم درصد افزایش مخاطب داشته‌اند.

در میان برنامه‌های سحر سیما در رمضان ۱۴۰۰‌، «ماه خدا» از شبکه یک سیما با ۱۵.۳ درصد مخاطب و رضایت بیش از ۹۱ درصد در حد زیاد در صدر برنامه‌های سحر سیما قرار گرفت.

«ماه من» از شبکه سه سیما با ۱۱.۵ درصد مخاطب و رضایت ۹۴.۳ درصد درحد زیاد در رتبه دوم برنامه‌های سحر تلویزیون قرار گرفت و بعد از آن «مهمان خدا» از شبکه قرآن و معارف سیما، «وقت سحر» از شبکه افق، «به افق بهشت» از شبکه دو سیما، «سجاده» از شبکه پنج سیما، «نواهای رمضانی» از شبکه آموزش، «رفیق» از شبکه امید و «سحوری» از شبکه چهارسیما در رتبه‌های سوم تا هفتم ویژه‌برنامه‌های سحر سیما قرار گرفتند.

بیش از ۳۰ درصد پیگیر ترتیل‌خوانی

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی ۳۰.۱ درصد مردم در رمضان امسال پای برنامه‌های ترتیل خوانی قرآن کریم سیما نشسته‌اند که شبکه سه سیما با ۱۲.۶ درصد مخاطب در صدر شبکه‌های سیما از این منظر ایستاده است.

شبکه‌های یک و دو سیما به ترتیب انتخاب‌های دوم و سوم مردم در ترتیل خوانی قرآن کریم بوده‌اند.

بیش از ۲۳ درصد از مردم هم در رمضان ۱۴۰۰ پای سخنرانی‌های مذهبی سیما از شبکه‌های مختلف نشسته‌اند و در این میان شبکه سه با ۹.۳ درصد مخاطب در رتبه نخست شبکه‌ها قرار گرفته است.

شبکه‌های یک و دو سیما بعد از شبکه سه در رتبه‌های دوم و سوم جذب مخاطب سخنرانی‌های مذهبی قرار گرفتند.

حدود ۲۷ درصد مردم هم بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات مناجات خوانی شبکه‌های مختلف سیما را بیننده بوده‌اند که در این میان شبکه یک سیما با ۱۰.۶ درصد مخاطب، افراد بیشتری را پای خود نشانده است و شبکه‌های سه و دو سیما از این منظر در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

نظرسنجی مرکز تحقیقات همچنین نشان می‌دهد ۳۴.۴ درصد مردم بیننده برنامه‌های عید فطر از شبکه‌های سیما بوده‌اند. ۱۷.۹ درصد این ویژه‌برنامه‌ها را بیشتر از شبکه سه و ۱۶.۸ درصد هم از شبکه یک سیما تماشا کرده‌اند. شبکه‌های دو، استانی و پنج، دیگر انتخاب‌های مخاطبان برای تماشای ویژه‌برنامه‌های روز عید سعید فطر بوده است.

نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
دکتر نائبی_1
سفیر بار ساقدوش_1
گروه تولیدی نیلوفر_1
گروه تولیدی نیلوفر_3
سفیر بار ساقدوش_3
دکتر نائبی_3
سفیر بار ساقدوش_4
گروه تولیدی نیلوفر_4
دکتر نائبی_4
گروه تولیدی نیلوفر_2
دکتر نائبی_2
سفیر بار ساقدوش_2
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
روانشناسی مرهم_ فوتر موبایل
دکتر لاجوردی_فوتر موبایل
نیکان فارمدمهر_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
روشا فارمسی_فوتر موبایل
دکتر آزاد خواه_فوتر موبایل
ترجمه زندگی_فوتر موبایل
قالیشویی ثمین_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
دکتر صالحی_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
فنی آتل_فوتر موبایل
اورانوس_فوترموبایل2
پارسیان طب - فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
تنورستان_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر
دکتر آزاد خواه_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
آیلین_تزریق چربی
آیلین_فوتر بلفارو
روانشناسی مرهم_ فوتر
اورانوس_فوتر2
کلینیک النا_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
دکتر لاجوردی_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
پارسیان طب - فوتر
ترجمه زندگی_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
قالیشویی ثمین_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
تنورستان_فوتر
روشا فارمسی_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
دکتر صالحی_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
نیکان فارمدمهر_فوتر
فنی آتل_فوتر