۱۱۲۲۷۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اشرف حکیمی در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن

دفاع راست اینتر در مسیر جدایی از این تیم و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: پس از جدایی آنتونتو کونته از اینتر، کسی که این تیم را پس از ۱۱ سال به قهرمانی سری A رساند، رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که انتظار می‌رود چند بازیکن کلیدی این تیم از جمله روملو لوکاکو، لائوتارو مارتینس و اشرف حکیمی نیز از نراتزوری جدا شوند، حالا به‌نظر می‌رسد اولین بازیکن جداشده از این تیم اشرف حکیمی باشد.

«رادیو مونت‌کارلو» فرانسه گزارش داد؛ حکیمی با پاری‌سن‌ژرمن به توافق شخصی رسیده و پروژه این باشگاه فرانسوی او را برای پیوستن به تیم تحت‌هدایت مائوریسیو پوچتینو متقاعد کرده است. در زمان حاضر مذاکرات بین دو باشگاه اینتر و پاری‌سن‌ژرمن با روند خوبی در جریان است و طرفین در آستانه توافق در زمینه انتقال این مدافع مراکشی به پاریس هستند.

باشگاه بایرن مونیخ هم در راه جذب اشرف حکیمی با پاریسی‌ها رقابت می‌کند و آنها نیز با اینتر بر سر جذب این بازیکن در حال مذاکره هستند. چلسی هم دیگر مشتری مدافع پیشین رئال مادرید است، این در حالی است که اینتر روی این بازیکن قیمتی ۸۰میلیون یورویی با احتساب پاداش‌های در نظر گرفته‌شده، گذاشته است.

اشرف حکیمی که تابستان گذشته پس از دو فصل حضور قرضی موفق در بوروسیا دورتموند، از رئال مادرید جدا شد و به اینتر پیوست، نقش پررنگی در قهرمانی این تیم در رقابت‌های سری A ایتالیا داشت. اینتر اما به‌دلیل مشکلات مالی که دارد، در نهایت مجبور به فروش چند بازیکن خود در این تابستان خواهد بود.

این مدافع ۲۲ساله که تا سال ۲۰۲۵ تحت‌قرارداد اینتر است، فصل اخیر در ۴۵ بازی اینتر را همراهی کرد و ضمن به ثمر رساندن هفت گل، ۱۱ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج