adexo3
۱۱۲۳۲۵۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

پرداخت طلب سوشا با کمک مالی هواداران

این روزها اکثر اخبار ورزشی به بازی‌های تیم ملی در فوتبال و والیبال ختم می‌شود و تنور بازی‌های لیگ فوتبال رسما از تب‌وتاب و حرارت افتاده است.

فرهیختگان: این روزها اکثر اخبار ورزشی به بازی‌های تیم ملی در فوتبال و والیبال ختم می‌شود و تنور بازی‌های لیگ فوتبال رسما از تب‌وتاب و حرارت افتاده است. باوجود این، علاقه‌مندان فوتبال با جدیت زیاد اخبار مربوط به باشگاه‌های موردعلاقه خود ازجمله پرسپولیس را دنبال می‌کنند. پرسپولیس در تازه‌ترین اقدام توانسته پاداش بردهای تیم را به بازیکنان بپردازد اما هنوز مشکلات مالی زیادی پیش‌رو دارد. بد ندیدیم نگاهی دوباره به مسائل و اتفاقات درون باشگاه پرسپولیس بیندازیم.

به‌دنبال آخرین دریافتی از کارگزار

قرار بوده اسپانسر باشگاه پرسپولیس روز ۲۵ اردیبهشت و در پایان قرارداد همکاری‌اش با باشگاه سرخ پایتخت مبلغ ۱۵میلیاردتومان به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند. اما تاخیری که در برگزاری مسابقات لیگ افتاد همه نقشه‌های پرسپولیس را برای دریافت این پول به باد داد. سرخ‌ها حالا باید تا روز برگزاری آخرین بازی در فصل جاری صبر کنند تا این ۱۵میلیاردتومان را از اسپانسر دریافت کنند. البته تلاش‌هایی در باشگاه آغاز شده تا شاید این پول زودتر به حساب سرخ‌ها واریز شود. باشگاه قصد دارد با این دریافتی بخش دیگری از طلب سرخ‌پوشان را پرداخت کند و میزان پرداختی خود به بازیکنان را به حدود ۸۰درصد برساند. باید دید آیا اسپانسر با سرخ‌های پایتخت در این مورد همکاری می‌کند یا نه.

کمک هواداران به داد باشگاه رسید

باشگاه پرسپولیس قصد داشت دیروز و در جلسه هیات‌مدیره برای حل مشکل پرداخت پاداش ۱۳ برد این تیم در لیگ تصمیم‌گیری کند اما شرایط فراهم شد و این پول زودتر به حساب اعضای تیم واریز شد. ظاهرا کمک میلیاردی هواداران پرسپولیس در چند روز اخیر باعث شد مشکل پرداخت پاداش‌ها حل شود. علاقه هواداران این تیم به پرداخت این کمک این‌بار و برخلاف همیشه بیشتر نمود پیدا کرده و باعث شده کمی از مشکلات مالی پرسپولیس را کم کند.

تلاش برای رد یکی از شکایات اوساگونا

شکایت اوساگونا از پرسپولیس همچنان در جریان است و به‌زودی حکم پرداخت ۱۷۰ هزار دلاری این شکایت به پرسپولیس ابلاغ خواهد شد. باشگاه می‌گوید به این بازیکن باید مبلغ ۷۰ هزار دلار پرداخت کند. اما شنیدیم اوساگونا برای قرارداد فصل بعدش نیز از پرسپولیس شکایت کرده است! تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس درتلاش است رای رد این حکم را از فیفا بگیرد. شنیدیم تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس طی درخواستی که به زبان انگلیسی و فرانسه تنظیم شده، به فیفا و وکیل این بازیکن اعلام کرده‌اند که اوساگونا به‌خاطر بازی کردن در تیم دیگر پس از جدایی از پرسپولیس حق دریافت مبلغ قرارداد فصل بعد خود را ندارد.

طلب سوشا توسط هواداران پرداخت می‌شود

با نزدیک شدن به زمان پرداخت طلب باشگاه پرسپولیس به سوشا مکانی، این دروازه‌بان سابق سرخ‌پوشان مصاحبه‌ای کرده و در آن موضوع باطل شدن امتیاز باشگاه را مطرح کرده است. چندی قبل مکانی بابت طلبش از پرسپولیس شکایتی را به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان ارسال کرد و این کمیته هم رای به نفع این دروازه‌بان داد. مکانی درمورد یک طلب ۸۰۰ میلیون تومانی حرف می‌زند و باشگاه می‌گوید این بازیکن را به‌خاطر مشکلاتی که برایش پیش آمد و به‌خاطرش به زندان رفت، جریمه کرده و باید به او مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان می‌پرداخته که این کار را انجام نداده است. سوشا هم اعلام کرده که هیچ پولی دریافت نکرده است. البته درنهایت کمیته تعیین وضعیت حکم به نفع این بازیکن داده که البته با اعتراض مسئولان باشگاه پرسپولیس مواجه شده. آنها معتقد بودند که کمیته انضباطی بدون درنظر گرفتن اسناد پرداختی موجود این حکم را صادر کرده است. البته درنهایت پرسپولیس هم با وکیل این بازیکن توافق کرده تا طلب این بازیکن را در تاریخ ۱۸ خرداد به او پرداخت کند. گفته می‌شود باشگاه به وکیل این بازیکن ضمانتی را داده که مشخص نیست این ضمانت چک است یا سفته. حالا پرسپولیس طبق همین توافق یک هفته فرصت دارد طلب سوشا را بدهد. وکیل سوشا از شکایت این بازیکن به CAS نیز خبر داده است.

نکته جالب ماجرا این است که پرسپولیس از طریق کمک‌های اخیر هواداران پول این بازیکن را آماده کرده و این پول را دقیقا روز ۱۸ خرداد به این بازیکن تحویل می‌دهد.

سپاهان جدی‌تر از مصلح در دریافت طلب 500میلیونی؟

به غیر از سوشا مکانی، باشگاه پرسپولیس باید طلب شایان مصلح، دیگر بازیکن طلبکار خود را نیز بپردازد. زمان پرداخت به این بازیکن هم نزدیک است و پرسپولیس باید تا هفته بعد این پول را نیز پرداخت کند. گفته می‌شود رقم درخواستی مصلح با جریمه دیرکردش حدود ۵۰۰ میلیون تومان است که باید به‌زودی به این بازیکن هم پرداخت شود. اما نکته جالب ماجرا این است که ظاهرا باشگاه سپاهان حساس‌تر از مصلح این ماجرا را دنبال می‌کند. ظاهرا مصلح با پرسپولیسی‌ها مشکلی ندارد اما گفته می‌شود فشار باشگاه سپاهان به این بازیکن در این ماجرا نقش زیادی داشته است. البته باید دید این اخبار چقدر صحت دارد و آیا از سطح یک شایعه فراتر می‌رود یا نه.

پرسپولیس منتظر رای نهایی CAS برای پرونده استوکس

تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس از فرارسیدن زمان صدور رای دادگاه CAS درمورد پرونده شکایت باشگاه از آنتونی استوکس خبر می‌دهند. گفته می‌شود لایحه‌ای قوی برای این شکایت تنظیم شده و باشگاه بسیار امیدوار است تا رای مناسبی برای آن از CAS دریافت کند. البته باشگاه در زمان عقد قرارداد با این بازیکن از قراردادی محکم با این بازیکن خبر داده بود اما درنهایت این بازیکن با انجام یکی دو بازی ایران را ترک کرد و دیگر بازنگشت و از باشگاه پرسپولیس هم شکایت کرد. حال باید منتظر باشیم و ببینیم رای صادره آیا به نفع پرسپولیس خواهد بود یا نه.

وکیل مکانی: راه دریافت پاداش آسیایی را گفتم ولی توجه نکردند

بدهی را ندهند هم رای کمیته انضباطی را می‌گیریم هم AFC

طبق توافق صورت گرفته، باشگاه پرسپولیس باید تا روز سه‌شنبه هفته آینده طلب سوشا مکانی، دروازه‌بان سابق خود را بپردازد. در این ارتباط به سراغ آرش شکرریز، وکیل این بازیکن رفتیم تا ببینیم دقیقا قرار است چه اتفاقی در این ماجرا بیفتد. وکیل سوشا اینچنین به سوالات مطرح‌شده پاسخ داد.

ظاهرا فرصت پرسپولیسی‌ها برای پرداخت طلب مکانی به پایان رسیده است!

خیر، فرصت باشگاه تا روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد است و هنوز فرصت پرداخت دارند.

با باشگاه دقیقا چه توافقی کرده‌اید؟

ما توافقی نکردیم. باشگاه باید مبلغ ۷۹۵ میلیون تومان به‌همراه مبالغ مربوط به دادرسی را بپردازد. برای تضمین این پرداخت از باشگاه ضمانت‌نامه‌ای دریافت شده است.

این ضمانت‌نامه دقیقا چیست؟

در این ضمانت قرار شده تا این تاریخ طلب این بازیکن پرداخت شود، اگر نشود باشگاه پذیرفته کلیه مجازات‌های اعلام‌شده در مقررات انضباطی را بپذیرد. یک تعهدنامه را امضا کرده‌اند و در آن پذیرفته‌اند که تمام مجازات‌ها از جمله جرایم نقدی، کسر از امتیاز و درصورت ادامه روند عدم‌پرداخت این بدهی سقوط به دسته پایین‌تر را بپذیرند و تبعات مربوط به لغو پروانه حرفه‌ای باشگاه توسط AFC را قبول کنند. زیر این تعهدنامه را آقایان صدری، سمیعی و شکوری امضا کردند و متعهد شدند که مطابق توافق صورت گرفته، بدهی پرداخت شود. البته من راه‌حل این مشکل را در مصاحبه‌ای گفتم، اما کسی در باشگاه پرسپولیس به گفته‌هایم توجه نکرد.

این راه‌حل چه بود؟

دریافت پاداش آسیایی!

ولی باشگاه می‌گوید بارها با AFC بر سر دریافت این پاداش مکاتبه کرده‌اند، اما به‌خاطر تحریم‌ها قادر به دریافت پولشان نیستند.

بهترین راه مکاتبه با نهاد OFAC است. این نهاد نظارت دارد بر تحریم‌های صورت گرفته توسط ایالات متحده آمریکا. می‌توان از طریق مکاتبه با این نهاد مشکل را برطرف کرد. بعد از مکاتبه و رفع محدودیت می‌توان حسابی در سوئیس ایجاد کرد و از طریق این حساب پول به‌دست باشگاه پرسپولیس برسد.

فکر می‌کنید نهادی که زیر نظر وزارت خزانه‌داری آمریکاست با یک نامه از سوی پرسپولیس مشکل را حل می‌کند؟!

باشگاه باید از هر راهی برای حل این مشکل تلاش کند. با این پول می‌توانند مشکلات بدهی‌های زیاد خود را برطرف کنند. البته فقط این پول نبود که باشگاه می‌تواند به آن دسترسی پیدا کند. این باشگاه سر چند بازیکن می‌توانست پول خوبی بگیرد، اما مدیریت وقت به‌راحتی اجازه داد بازیکنان بدون کوچک‌ترین پرداخت این باشگاه را ترک کنند. حقیقتا مدیریت کنونی باید علیه مدیریت قبل اعلام جرم می‌کرد!

مصاحبه‌های سوشا هواداران پرسپولیس را بسیار شاکی کرده است.

هر کس مسئول اعمال خویش است. من اصلا با این کارهای سوشا موافق نیستم و به او هم نظرم را گفته‌ام. اما خودش باید پاسخگوی گفتار و رفتارش باشد.

اگر پول پرداخت نشود برنامه بعدی چیست؟

کمیته انضباطی رای خود را صادر می‌کند، البته ما هم شکایت خود را به AFC ارجاع خواهیم داد و در محاکم بین‌المللی هم موضوع را دنبال خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      هوادار مگه چقدر میتونه کمک کنه همه این کمک ها را همراه اول پرداخت کرده

      پاسخ ها

      • کیسه منفور و فاسد

        پماد بدم؟

      • سید ذاکر

        چرا هواداران کیسه اخبار سرورتان پرسپولیس را دنبال میکنید

    • مهراوران

      حرومش باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج