۱۱۲۴۸۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سیتی، جوایز بهترین‌های فصل را درو کرد

پپ گواردیولا و روبن دیاس، سرمربی و مدافع منچسترسیتی به عنوان بهترین سرمربی و بازیکن لیگ برتر در فصل ۲۰۲۰/۲۱ انتخاب شدند.

ورزش سه: پپ گواردیولا و روبن دیاس، سرمربی و مدافع منچسترسیتی به عنوان بهترین سرمربی و بازیکن لیگ برتر در فصل ۲۰۲۰/۲۱ انتخاب شدند.

منچسترسیتی در این فصل با اقتدار به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت و عجیب نبود که بهترین های فصل جاری از این باشگاه انتخاب شوند. بدین ترتیب پپ گواردیولا عنوان بهترین سرمربی و روبن دیاس بهترین بازیکن را از آن خود کردند.

از سال ۲۰۱۶، پپ گواردیولا موفق به فتح عنوان قهرمانی در ۱۰ جام از ۱۵ جام مهم در فوتبال انگلیس شده است. سیتیزن ها در این فصل نیز مانند فصول گذشته جام اتحادیه را از آن خود کرده و سه بار نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شدند. همچنین سیتی امسال برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد، اما در نهایت مغلوب چلسی شد.

اما سیتی که در شروع سال جدید حتی امید چندانی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم نداشت، با اقتدار قهرمان لیگ برتر شد تا پپ گواردیولا برای برای سومین بار در پنج فصل اخیر، عنوان بهترین سرمربی فصل لیگ برتر را از آن خود کند.

اما جایزه بهترین بازیکن فصل هم به سیتی اختصاص یافت. فصل فوق العاده روبن دیاس تکمیل شد و این مدافع پرتغالی پس از کسب جایزه بهترین بازیکن از سوی اتحادیه روزنامه نگاران در ماه می، حالا عنوان بهترین بازیکن از فصل از سوی اتحادیه فوتبال را نیز از آن خود کرده است.

کوین دی بروین، هم تیمی دیاس در ترکیب سیتی که فصل گذشته جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را کسب کرد و هری کین، مهاجم گلزن تاتنهام، جدی ترین رقبای روبن دیاس در راه رسیدن به این هدف بودند. برونو فرناندس، هافبک منچستر یونایتد، جک گریلیش ستاره استون ویلا و محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول، توماس سوچک هافبک وستهام و میسون مونت، ستاره جوان چلسی دیگر نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر بودند.

روبن دیاس پس از انتقال از بنفیکا در تابستان گذشته با رقم ۶۵ میلیون پوند، در این فصل ۳۲ بار در لیگ برتر برای منچسترسیتی بازی کرده، یک بار موفق به گلزنی شده و به تیمش کمک کرد ۱۵ بار کلین شیت کند. درخشش روبن دیاس در کنار جان استونز در قلب خط دفاعی سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا، نقشی اساسی در قهرمانی مقتدرانه سیتی در لیگ برتر داشت و این تیم در مجموع فقط ۳۲ گل دریافت کرد.

سیتی، جوایز بهترین‌های فصل را درو کرد

سیتی، جوایز بهترین‌های فصل را درو کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج