۱۱۲۴۹۶۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

حریف اصلی تیم ملی، «میزبانی» بحرین است

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در بازی با هنگ کنگ مهم سه امتیاز این مسابقه بود که گرفتیم، گفت: تیم ملی باید مراقب حواشی دیدار با بحرین که برایمان فینال است، باشند.

مهر: مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در بازی با هنگ کنگ مهم سه امتیاز این مسابقه بود که گرفتیم، گفت: تیم ملی باید مراقب حواشی دیدار با بحرین که برایمان فینال است، باشند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدارکات گونه اما رسمی، موفق شد تیم ملی هنگ کنگ را در خاک بحرین با نتیجه ۳ بر یک شکست داده تا جمع امتیازاتش در گروه سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به عدد ۹ برساند.

رحمان رضایی ملی پوش سابق کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: هنگ کنگ عملاً حرفی برای گفتن مقابل تیم ملی ایران نداشت و همان یک گل را هم کاملاً اتفاقی زد. بعید می‌دانم اگر این بازی چند بار دیگر تکرار شود، هنگ کنگ باز هم توان گل زدن به ایران را داشته باشد.

وی اضافه کرد: در این بازی تعداد گل‌های زده و خورده اصلاً مهم نبود. مهم ۳ امتیاز بود که خوشبختانه تیم ملی ایران به راحتی آن را گرفت. ما به همه ۳ امتیازهای بازی‌ها نیاز داریم و باید مثل این بازی، امتیازات کامل را از بازی‌های دیگر هم بگیریم.

مدافع سابق تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: فینال اصلی را فردا دوشنبه شب مقابل بحرین داریم. شواهد نشان می‌دهد خیلی از عوامل پشت پرده دست به دست هم داده‌اند تا بحرین از این گروه صعود کند. اگر این بازی در شرایط برابر انجام می‌شد قطعاً ما شانس خیلی زیادی برای پیروزی داشتیم. اما به نظر می‌رسد بحرینی‌ها از شرایط میزبانی خود نهایت استفاده را ببرند.

رضایی گفت: رقیب اصلی ما دوشنبه شب تیم ملی بحرین نیست، بلکه شرایط میزبانی بحرینی‌ها و حاشیه‌های این بازی است. دست‌اندرکاران تیم ملی باید حسابی حواسشان به حواشی این بازی جمع باشد. باید مراقب شرایط میزبانی بحرینی‌ها باشند.

کارشناس فوتبال اظهار داشت: تیم ملی ما به لحاظ فوتبالی بسیار از بحرین برتر است و بچه‌های ما باید مراقب باشند در زمین اسیر حاشیه سازی بحرینی‌ها نشوند. تیم‌های کشورهای عربی و در راس آنها بحرین استاد حاشیه سازی در میدان است و ما باید تجربه‌های گذشته نسبت به بحرینی‌بازی را برای این بازی در نظر داشته باشیم.

رضایی تاکید کرد: در صورت پیروزی برابر بحرین، شانس پیروزی برابر عراق دو چندان خواهد شد چرا که وزنه روحی به شدت به سود ما سنگینی می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: یادمان باشد بحرین از این بازی حداقل امتیاز را می‌خواهد و آنها برای مساوی به میدان می‌آیند، اما ما دنبال امتیازات کامل بازی هستیم و برای پیروزی به مصاف بحرین می‌رویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معراج عبدالهی

      انگاربا تیم اسپانیا بازی
      داریم!نتونیم تیم عربی رو
      ببریم که؛هیچوقت نباید
      حرف ازلژیونر وستاره
      بزنیم،انشاالله که میبریم

    • بدون نام

      دقیقا....اگرحمایتهای لازم روحی ازطرف مسئولین انجام بشه وتیم ملی رو همه جانبه حمایت کنیم به راحتی میریم جام جهانی

    • تاج یعنی اصالت

      با این همه لژیونر و ستاره خیلی کادرفنی بی کیفیتی باید داشته باشیم ک نتونیم بحرین که تا حالاخواب جام جهانی روهم ندیده قهرمانی آسیا رو ندیده تیم درجه ۳ آسیا که حتی لژیونر نداره والا با طارمی و آزمون و عزت و امیری و قدوس و قائدی و جهانبخش با ۱۶ تا لژیونر که نیمی ازاونها درتیم باشگاهیشون ستاره هستن مثه طارمی و آزمون و سعید و قدوس بحرین بایدبه فکر کم‌گل خوردن باشه
      به امید برد ایران و سربلندی یوزهای ایرانی
      البته با دعای خیر مردم کشور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به خدا قسم با این همه بازیکن..بدونه سر مربی هم بابد ببربم..اینقدر این بحرین روبزرگش نکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج