۱۱۲۵۷۴۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ادعای عجیب قاضی‌زاده درباره واردات واکسن

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: فردی در کلاب هاوس می‌گفت می‌توانستم ۱۸ میلیون دوز واکسن وارد کشور کنم، اما دولت همکاری نکرد. یعنی ما این امکان را داشتیم که بسیاری از افراد واکسینه شود، اما این کار انجام نشده است.

ایسنا: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: فردی در کلاب هاوس می‌گفت می‌توانستم ۱۸ میلیون دوز واکسن وارد کشور کنم، اما دولت همکاری نکرد. یعنی ما این امکان را داشتیم که بسیاری از افراد واکسینه شود، اما این کار انجام نشده است.

قاضی زاده در بخش دیگری از مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در دفاع از دیدگاه‌های خود گفت: ممکن است در تهیه برنامه یا رویکرد دولت بعضی موضوعات پیشران باشد. مثلا من معتقدم که حکمرانی را باید تغییر بدهیم و برخی دیگر ممکن است رویکردشان متفاوت باشد. این نحوه پرسیدن سوالات باعث می شود تفاوت کاندیداها و آورده آنها دیده نشود. لذا انتقادی که در این زمینه صورت گرفت وارد است و می شود مناظره به شکل دیگری برگزار شود که تفاوت در رویکرد دیده شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر ضرورت توجه به معلولین به عنوان شهروند درجه اول گفت: ۱۰ درصد جامعه به نحوی معلولیت دارند. این افراد می توانند زندگی شان را اداره کنند و باید ابزار یک زندگی معمولی و محیط برای آنها فراهم شود، اما در این سال ها مورد توجه نبوده اند. ما قانون خوبی هم تصویب کردیم، ولی به نتیجه نرسیده است.

وی اضافه کرد: ما بررسی هایی را برای مناسب سازی معابر و غربالگری انجام داده ایم.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: موضوع دیگر موضوع جانکاه کرونا و وضعی است که جهان گرفتار آن است. ما آمار فوتی های بالایی داریم که غیر قابل توجیه است. صدا و سیما گزارش هایی از کشورهایی که اوضاع شان خراب است، ارائه می کند، اما از کره جنوبی که تنها ۳۷ کشته داشته یا ویتنام که ۵۳ کشته داشته یا چین به عنوان مرکز شیوع کرونا که ۴۶۳۴ کشته داشته چیزی نمی گوید. خیلی جاها واکسیناسیون را هم شروع نکرده اند، اما دولت های قاطعی داشتند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فردی در کلاب هاوس می گفت می توانستم ۱۸ میلیون دوز واکسن وارد کشور کنم، اما دولت همکاری نکرد. یعنی ما این امکان را داشتیم که بسیاری از افراد واکسینه شود، اما این کار انجام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج