جاباما
۱۱۲۵۸۶۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بمب‌افکن ایرانی، پلن دوم مورینیو

انتقال سردار به لاتزیو، آتالانتا، آرسنال و لیورپول و بقیه تیم‌های بزرگ دنیا عملی نشد، شاید آاس‌رم بشود.

خبرورزشی: الان هفت هشت سالی می‌شود که سردار آزمون سالی چندبار به تیم‌های بزرگ اروپایی لینک شده اما هر بار شاهد آنیم که او از تیمی به تیمی دیگر در لیگ روسیه جابه‌جا می‌شود.

او حتی از کارلوس کی‌روش هم در شایعات نقل‌وانتقالاتی این سال‌ها بیشتر پیشنهاد دریافت کرده است! در همین یک‌ماه اخیر شایعاتی درباره علاقه تیم‌هایی مثل آتالانتا، میلان و آرسنال به مهاجم ایرانی زنیت روسیه مطرح شده است. او یک دور کامل روی کاغذ روزنامه‌ها به تیم‌های بزرگ دنیا انتقال یافته اما این‌بار انگار قضیه فرق دارد. پس از درخشش مهدی طارمی در پورتو، حضور جهانبخش در لیگ برتر، صعود سامان قدوس با برنتفورد به لیگ برتر انگلیس و تأییدیه یکی از اعضای باشگاه تاتنهام به تلاش برسر جذب طارمی، اینگونه اخبار را راحت‌تر می‌توانیم بپذیریم. اگر اتفاق خاصی نیفتد، سردار و طارمی فصل آینده در تیم‌هایی بزرگ‌تر بازی خواهند کرد.

نشریه معتبر کوریره دلو اسپورت؛ با چاپ گزارشی مفصل درباره سردار خبر داده درصورتی که مورینیو نتواند آندره‌آ بلوتی، مهاجم پرمشتری تورینو را به رم ببرد، باشگاه آاس‌رم برای جذب سردار آزمون تلاش خواهد کرد. تورینو برای بلوتی ۳۰میلیون یورو می‌خواهد اما پیشنهاد آاس‌رم ۱۵میلیون یورو به‌علاوه ۵میلیون آپشن است به همین دلیل به‌نظر می‌رسد چنین انتقالی رخ ندهد.

این روزنامه ایتالیایی تأیید کرده که آزمون پلنB مورینیو درصورت ناکامی در خرید بلوتی است و سردار ما را بمب‌افکن ایرانی خطاب کرده است. این تازه‌ترین لقب سردار است. او به مسی ایرانی هم شهرت داشت اما خودش این لقب را نمی‌خواست و می‌گفت بیشتر شبیه زلاتان است تا مسی. سردار تیتر اول روزنامه کوریره دلو اسپرت بود.

در گزارش این روزنامه اطلاعاتی درباره این مهاجم ۲۶ساله و ۵۲گل او در ۸۳بازی برای زنیت منتشر شده و آمده است که او یک فصل دیگر با تیم روسی قرارداد دارد، بنابراین رقم خریدش پایین‌تر است و با ۱۲میلیون می‌توان او را به خدمت گرفت. البته سردار در سایت ترانسفرمارکت ۲۵میلیون یورو ارزش دارد و باارزش‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران در نقل‌وانتقالات به‌حساب می‌آید اما با توجه به فاصله یکساله باقیمانده تا پایان قراردادش، این رقم در بازار به نصف تقلیل می‌یابد. در نشریه ایتالیایی به علاقه او به سوارکاری و نگهداری اسب و همچنین والیبال هم اشاره شده است.

نویسنده کوریره دلو اسپرت هم به این اشاره کرده که هر سال شایعات زیادی درباره انتقال او به تیم‌های آرسنال و لیورپول پخش می‌شود و هر فصل تیم‌های زیادی او را می‌خواهند اما هیچ تیمی موفق به جذب او نمی‌شود. ۲ فصل قبل هم لاتزیو طبق ادعای روزنامه‌های ورزشی ایتالیا خواهان عقد قرارداد با این مهاجم بود اما حالا رقیب همشهری لاتزیو برای خرید سردار پا پیش گذاشته است. با توجه به ارتباط تنگاتنگ رمی‌ها با ایران و زبان فارسی که پس از سانسور شدن لوگوی این باشگاه در صداوسیما به‌وجود آمد و باشگاه آاس‌رم حتی صفحه‌ای به زبان فارسی برای هواداران ایرانی‌اش باز کرد، به‌نظر می‌رسد غیراز مورینیو، مسئولان باشگاه هم بدشان نیاید این بازیکن را در اختیار بگیرند.

رم هم‌اکنون ادین ژکو را دارد اما معلوم نیست این مهاجم بوسنیایی در تیم بماند. او فصل قبل هم می‌خواست با بازیکنی دیگر در اینتر یا میلان معاوضه شود. رم می‌خواهد قرارداد بورخا مایورال را هم دائمی کند و او را از رئال مادرید بخرد اما هدف اصلی و گزینه شماره یک خط حمله هم‌اکنون کاپیتان تورینو است. از زمانی که مورینیو با رم توافق کرده، شایعات زیادی پیرامون خریدهای فصل آینده این تیم به رسانه‌ها راه یافته و خود این مربی هم آنها را تکذیب نکرده است. هم‌اکنون بازیکنانی مثل دوناروما، لوکاس مورا، اریک دایر، روی پاتریسیو، ژاکا و هویبیرگ همچنان به آاس‌رم لینک هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه سرداربازیکنه حیف پول اخه لیگ روسیه قوی به نظرت سطح روسه لزلیگ خودنان پایینتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خوبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج