۱۱۲۵۹۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اعتماد «الکنو» باعث افزایش انگیزه‌ام شد

پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال گفت: اعتماد الکنو انگیزه‌ام را بیش‌تر کرد تا توانایی‌هایم را به نمایش بگذارم.

خبرگزاری مهر: تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها امروز ساعت ۲۰:۳۰ مقابل آمریکا صف آرایی خواهد کرد. ملی پوشان با کسب ۴ پیروزی و ۱۲ امتیاز بالاتر از آمریکا در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارند.

بردیا سعادت با ۱۹ سال جوان‌ترین بازی کن ایران و مسابقات است که در پایان هفته سوم نیز سایت فدراسیون جهانی فیلمی از نمایش سعادت در پایان هفته دوم را منتشر کرد. سعادت در بازی مقابل بلغارستان در ترکیب اصلی قرار گرفت و عنوان امتیاز آورترین بازیکن را نیز به دست آورد.

بردیا سعادت در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: همان طور که می‌دانید در دو هفته ابتدایی تیم ملی روند رو به رشدی داشت و بازی به بازی بهتر شد. سطح مسابقات بسیار بالا است و اکثر تیم‌ها با نفرات اصلی خود در مسابقات حضور دارند. من نیز در هر موقعیت که فرصت بازی برایم ایجاد شود، تمام سعی و تلاشم را خواهم کرد که در مرحله اول به تیم ملی کمک کنم و سپس بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

ملی پوش جوان تیم ملی والیبال ادامه داد: سه بازی بسیار سخت در هفته سوم در پیش داریم. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته و پیروز شویم. همه تلاش خود را برای پیروزی خواهیم کرد.

وی درباره کار با الکنو گفت: کار با الکنو بسیار خوب است، به ویژه برای بازیکنان جوان او یکی از پرافتخارترین و بزرگ‌ترین مربیان دنیای والیبال به شمار می‌رود که به ما بسیار کمک می‌کند.

سعادت تأکید کرد: نگاه ویژه الکنو به جوانان و اعتمادی که او به ما دارد باعث شده انگیزه دوچندانی داشته باشم تا توانایی‌هایم را نشان دهم.

ملی پوش جوان والیبال در پایان درباره حمایت مردم از او و تیم ملی گفت: از همه کسانی که برای تیم ملی دعا می‌کنند تشکر می‌کنم، حمایت مردم باعث دلگرمی ملی پوشان است و لطف آنها شامل حال ما شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج