۱۱۲۶۱۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیروزی پرگل پرتغال در آستانه یورو ۲۰۲۰

تیم ملی پرتغال در آخرین بازی دوستانه اش قبل از شروع رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به پیروزی دست یافت. کریستیانو رونالدو در این دیدار صدوچهارمین گل ملی خود را به ثمر رساند و حالا با رکورد علی دایی تنها ۵ گل فاصله دارد.

طرفداری: تیم ملی پرتغال در آخرین بازی دوستانه اش قبل از شروع رقابت های یورو ۲۰۲۰ به پیروزی دست یافت. کریستیانو رونالدو در این دیدار صدوچهارمین گل ملی خود را به ثمر رساند و حالا با رکورد علی دایی تنها ۵ گل فاصله دارد.

پیروزی پرگل پرتغال در آستانه یورو ۲۰۲۰

پرتغال، تیم پنجم رنکینگ فیفا و مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های اروپا در دیداری دوستانه به مصاف اسرائیل رفت و این تیم را با نتیجه 4-0 شکست داد. شاگردان فرناندو سانتوس 5 روز دیگر باید در گروه F که به نوعی گروه مرگ هم شناخته می شود، به مصاف مجارستان خواهند رفت.

شرح گل ها

دقیقه 42: برونو فرناندز گل اول پرتغال را به ثمر رساند؛ ارسال زمینی و رو به بیرون ژائو کانسلو از سمت راست، با شوت زمینی و سر ضرب فرناندز وارد دروازه شد.

دقیقه 44: حرکت خوب برونو فرناندز و پاس او به سمت چپ محوطه حریف، با ضربه پای چپ محکم کریستیانو رونالدو همراه شد که توپ از بین پاهای دروازه بان به تور چسبید. به این ترتیب شمار گل های ملی کاپیتان به 104 رسید.

دقیقه 86: حرکت خوب دیگری از کانسلو در سمت راست محوطه و توپی که روی پای چپ خود آورده و با شوت زیبایی آن را به گوشه دروازه فرستاد.

در دقیقه 1+90: برونو فرناندز گل دوم خود را هم به ثمر رساند تا با دو گل و یک پاس گل، ستاره بی چون و چرای امشب باشد؛ توپی که داخل قوس محوطه نصیب این بازیکن شد و با شوتی تماشایی آن را به گوشه بالای دروازه فرستاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج