۱۱۲۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

در راهروهاي دادگاه خانواده

مرد سوار بر اسب سفيد، متاهل از آب درآمد!

زن جوان آن‌قدر از دنياي اطرافش فاصله گرفته بود كه با برخوردي آرام تمامي وسايلش بر روي زمين ريخت، همانند فرزندي كه پدر و مادر خود را گم كرده باشد با چشمانش به دنبال كسي مي‌گشت، شايد او افسوس روزهايي را دارد كه به راحتي اعتماد كرده است.

در راهروهاي شلوغ و پر از همهمه دادگاه خانواده زن جوان به آرامي وارد دادگاه مي‌شود و مرد جواني نيز پشت سر او با لبخند بر لب وارد مي‌شود.

زن صحبت‌هاي خود را در محضر قاضي دادگاه اين‌گونه شروع كرد: در يك خانواده پرجمعيت و شلوغ متولد شدم و به همين دليل پدر و مادرم هيچ وقت متوجه نشدند كه من چگونه درس خواندم. در سال ۸۶ زماني كه با شوهرم آشنا شدم فكر كردم اين فرد همان كسي است كه قرار بود با اسب سفيد به سراغ من بيايد.

وي ادامه داد: همان سال ۸۶ در حضور بزرگان خانواده به عقد يكديگر درآمديم، همسرم خود را داراي تحصيلات عاليه و مجرد معرفي كرد و من هم به سادگي تمام گفته‌هايش را باور كردم.

اين زن جوان افزود: البته من هيچ‌گاه مدارك تحصيلي او را با چشم خود نديدم اما زماني كه به عقد يكديگر درآمديم، شناسنامه‌اش سفيد بود و نام زن ديگري در آن نوشته نشده بود در حالي كه همسرم در سال ۸۰ با شخص ديگري ازدواج كرده بود.

زن در حالي كه سعي مي‌كرد جلوي اشك‌هاي خود را بگيرد، گفت: همسرم تا پايه سوم راهنمايي درس خوانده است، در صورتي كه او اين ادعا را داشت كه تحصيلاتش كارشناسي ارشد است، او يك فرد دروغ‌گو است. من با صداقت زندگي‌ام را با او شروع كردم در حالي كه وي به راحتي مرا فريب داده است.

مرد هم‌چنان لبخند بر لب در ادامه عنوان كرد: من تمام حرف‌هاي همسرم را قبول دارم. من براي به دست آوردن او مجبور شدم دروغ بگويم زيرا در غير اين صورت او مرا به همسري خود قبول نمي‌كرد.

مرد يادآور شد: اكنون همسرم خواهان جدايي است در حالي كه من به او قول دادم همسر اولم را طلاق دهم اما او باز هم به ادامه زندگي رضايت نمي‌دهد.

زن در پاسخ به شوهرش اظهار كرد: من هرگز نمي‌توانم با شخصي كه به راحتي مي‌تواند به زن و فرزندانش پشت كند، به زندگي ادامه دهم و خواهان طلاق و تمامي حق و حقوق خود كه ۳۰۰ سكه بهار آزادي است، هستم.

به گزارش ايسنا، قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين، حكم طلاق را صادر كرد و مرد را محكوم به پرداخت ۳۰۰ سكه بهار آزادي كرد.

منبع: ایسنا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج