۱۱۲۷۲۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زلاتکو دالیچ: هفت روز گفتیم و اثر نکرد!

سرمربی تیم ملی کرواسی گفت: ما هفت روز در مورد عدم گرفتار شدن در چنین شرایطی موقعیت صحبت کرده بودیم. آنها از فضا استفاده کرده و به گل رسیدند.

ورزش سه: سرمربی تیم ملی کرواسی گفت: ما هفت روز در مورد عدم گرفتار شدن در چنین شرایطی موقعیت صحبت کرده بودیم. آنها از فضا استفاده کرده و به گل رسیدند.

تیم ملی انگلیس امروز انتقام شکست در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ را از کرواسی گرفته و با تک گل رحیم استرلینگ این تیم شکست داد. اما زلاتکو دالیچ در پایان این مسابقه هدف تیمش را صعود از مرحله گروهی دانسته و مدعی شد نسبت به آینده کرواسی خوش بین است.

زلاتکو دالیچ گفت: "به تیم ملی انگلیس تبریک می گویم و آنها نسبت به گذشته تبدیل به تیم بهتری شده اند. البته به بازیکنان خودم نیز تبریک می گویم، بازی دشوار در مقطعی سخت بود و ما مرتکب اشتباهاتی شدیم که در تمرینات هفت روز گذشته چنین اتفاقاتی رخ نداده بود. حالا باید به سمت جلو حرکت کرد.

هدف ما صعود از این گروه است. امروز قادر به ارائه حملات چندان زیادی روی دروازه انگلیس نبودیم، اما این نقیصه را در این دو بازی بعدی برطرف خواهیم کرد. همانطور که انتظار داشتیم هوا گرم بود و باید فشار ۲۰ دقیقه اول را دفع می کردیم. سپس یک اشتباه رخ داد، اما ما هفت روز در مورد عدم گرفتار شدن در چنین شرایطی موقعیت صحبت کرده بودیم. آنها از فضا استفاده کرده و به گل رسیدند.

ما برابر انگلیسی در میدان حاضر شدیم که تیمی بسیار قدرتمند است و این باعث خوشحالی من می شود و من نسبت به آینده خوش بین هستم. قرار بود آنته ربیچ بیشتر به سمت عمق برود و عملکرد تیم در مجموع خوب بود، اما چنین نمایشی برای کسب امتیاز برابر انگلیس کافی نیست."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج