۱۱۲۷۵۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تارکوویچ: به خوبی لواندوفسکی را مهار کردیم

سرمربی تیم ملی اسلواکی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مصاف با لهستان، تاکتیک‌های تدافعی این تیم برای مهار خطرناک‌ترین بازیکن حریف را کارساز دانست.

تسنیم: سرمربی تیم ملی اسلواکی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مصاف با لهستان، تاکتیک‌های تدافعی این تیم برای مهار خطرناک‌‌ترین بازیکن حریف را کارساز دانست.

استفان تارکوویچ، سرمربی تیم ملی اسلواکی پس از پیروزی ۲ بر یک امشب (دوشنبه) مقابل لهستان ۱۰ نفره در اولین بازی گروه E یورو ۲۰۲۰ به خبرنگاران گفت: انتظار چنین مسابقه‌ای را داشتیم. توانستیم روبرت لواندوفسکی را از ابتدا تا انتهای مسابقه مهار کنیم. در نیمه اول عملکردمان بسیار خوب بود. متأسفانه در ابتدا نیمه دوم لحظه‌ای دچار غفلت شدیم و همان موقع گل تساوی را دریافت کردیم اما توانستیم دوباره گلزنی کنیم و در دقایق پایانی هم استقامت کردیم.

تارکوویچ افزود: می‌خواهم از همه هواداران‌مان که به ما برای کسب این پیروزی روحیه دادند تشکر کنم. ما کشور کوچکی هستیم اما توانستیم چنین موفقیت بزرگی را رقم بزنیم. به همین دلیل می‌خواهم از همه آنهایی که به ما کمک کردند تشکر کنم. به لطف حرکت خوب ماک توانستیم گل اول را بزنیم. حضور او و دیگر بازیکنان طراز اول در تیم‌مان سبب شد که بعد از گل حریف باز هم به بازی برگردیم و اشکرینیار هم گل زیبایی زد. در پایان بازی هم همانطور که انتظار داشتیم حریف دست به ریسک زد اما ما به آنها اجازه ندادیم به بازی برگردند. این پیروزی به ما کلی انرژی می‌دهد و من امیدوارم که در بازی بعدی حتی بهتر از این بازی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج