جاباما
۱۱۲۸۲۶۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قرارداد اسکوچیچ تمدید می‌شود؟

قرارداد فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ پایان یافته است و اکنون سوال مهم این است آیا این قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال تمدید خواهد شد؟

خبرورزشی: قرارداد فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ پایان یافته است و اکنون سوال مهم این است آیا این قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال تمدید خواهد شد؟

مجتبی خورشیدی سرپرست فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال تردید آمیز حرف زده است. او گفته است: اسکوچیچ هست و کارش را انجام می‌دهد. تصمیم‌گیرنده ما نیستیم. اگر اسکوچیچ قراردادش تمام شده باشد، تمدید خواهد شد. من اطلاع دقیقی ندارم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران هم چنین در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان از کار کردن با اسکوچیچ رضایت داشته‌اند یا نه؟ آنها تا اینجای کار راضی بودند، چون تیم نتیجه گرفته است. اسکوچیچ مربی با دانشی است. حالا باید دید صلاح چیست و فدراسیون تصمیم خواهد گرفت.

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ تصمیم خواهند گرفت. در گذشته اعضای هیات رییسه تصمیم گیری در این زمینه را به رئیس فدراسیون فوتبال محول کرده بودند. یعنی مهدی تاج و بعد یک افتضاح بزرگ در خصوص عقد قرارداد با مارک ویلموتس پیش آمد.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال با توجه به ۷ پیروزی با رهبری اسکوچیچ در خصوص تمدید قرارداد او اقدام کند به خصوص که قرارداد این مربی ریالی است مگر اینکه فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد مربی بزرگتری را به خدمت بگیرد.

پیش تر عنوان شده بود در صورت صعود تیم ملی به دور بعدی بازی ها برانکو سرمربی تیم ملی ایران خواهد شد در حالی که برانکو با تیم ملی فوتبال عمان قرارداد دارد و به همراه این تیم به دور بعدی بازی ها صعود کرده است. حضور کارلوس کی روش در تیم ملی نیز اخباری است که دور از واقعیت منتشر می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دوستدار

      حتما مگرماازمربی جزموفقیت چه میخواهیم مگرمابازیکن تیم ملی هستیم که مسائل داخل تیمی رابدانیم اگرفدراسیون جزابقای مربی تصمیم دیگری بگردتیم ملی بخانه برگشت میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج