جاباما
۱۱۲۸۶۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سیگنال زودهنگام قالیباف به رئیس‌جمهور آینده

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت صحیح و جهادی می‌تواند در یک برنامه ۵ ساله ثبات اقتصادی را به کشور بازگرداند.

خبرآنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت صحیح و جهادی می تواند در یک برنامه ۵ ساله ثبات اقتصادی را به کشور بازگرداند.

سیگنال زودهنگام قالیباف به رئیس‌جمهور آینده

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، رأی خود در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در صندوق آرای مستقر در مسجد ابوذر انداخت.

وی در جمع خبرنگاران گفت: دولت آینده با همکاری دو قوه دیگر باید به گونه ای تلاش کند که رضایت مردم با اولویت حل مشکلات اقتصادی تأمین شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در بازدیدی که از شهرستان پردیس داشتم، اعلام کردم راه چاره این نیست که با صندوق های رأی قهر کنیم بلکه چاره این است که در انتخابات مشارکت کنیم و با انتخاب خوب بتوانیم تحولی در عرصه مدیریتی ایجاد کنیم.

قالیباف تأکید کرد: ریشه اصلی مشکلات کشور ناکارآمدی در عرصه مدیریتی است نه عدم وجود امکانات و اعتبارات.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور از ظرفیت بالایی برای پیشرفت برخوردار است گفت: با مدیریت صحیح و جهادی می توانیم در یک برنامه ۵ ساله ثبات اقتصادی را به کشور بازگردانیم.

همچنین ایرنا نوشت؛

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری انتخابات، با حضور در یکی از شعب مستقر در مجتمع مسکونی شهید سرلشکر فلاحی پس از انداختن رأی در صندوق گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «شرکت در انتخابات واجب عینی است» از اینرو ما سعی می کنیم همواره واجباتمان را اول وقت انجام دهیم.

سیگنال زودهنگام قالیباف به رئیس‌جمهور آینده

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: از ملت بزرگ ایران دعوت می کنیم تا هر چه زودتر پای صندوق های رأی بیایند و این واجب شرعی را انجام دهند.

سرلشکر موسوی با تاکید براینکه انتخابات با تعیین سرنوشت مردم و کشور گره خورده است افزود: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت ملت بزرگ ایران را برای ۴ سال آینده تعیین می کند.

وی شرکت در انتخابات را راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور عنوان کرد و افزود: اقتدار، تداوم و قوی تر شدن انقلاب اسلامی به شرکت در پای صندوق های رأی بستگی دارد.

فرمانده کل ارتش گفت: امروز به فرموده مقام معظم رهبری «روز ملت ایران است»؛ مردم در این روز صحنه دار اصلی کشور هستند که با حضور هوشمندانه در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح سرنوشت کشور را برای ۴ سال آینده تعیین می کنند.

وی ادامه داد: فرماندهان ما در ارتش و سایر نیروهای مسلح همگی برای انجام این تکلیف شرعی اول وقت اقدام کرده تا این فریضه را انجام دهند.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: امیدواریم ملت بزرگ ایران یکبار دیگر با حضور پر شکوه خود در پای صندوق های رای، حماسه دیگری را رقم بزنند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور و نشاط مردم در پای صندوق های رای سبب می شود تا نیروهای مسلح احساس دلگرمی و حمایت بیشتری از مردم دریافت کرده و این مهم ما را در انجام وظایف خود در مرزهای هوایی، زمینی و هزاران کیلومتر آنطرف تر در دریاها مصمم تر خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج