۱۱۲۹۰۹۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دستگیری عاملان انتشار شایعات علیه کاندیدا‌ها

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهارکرد: عاملان انتشار تصاویر ادوار گذشته، تقطیع شده و اخبار کذب با هدف ایجاد ابهام در صندوق‌های رای انتخابات و تخریب چهره کاندیداها شناسایی و دستگیر شدند.

ایسنا: معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهارکرد: عاملان انتشار تصاویر ادوار گذشته، تقطیع شده و اخبار کذب با هدف ایجاد ابهام در صندوق‌های رای انتخابات و تخریب چهره کاندیداها شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رامین پاشایی ضمن تشریح این خبر گفت: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و دریافت شکوائیه های قضائی از سوی چند نفر از کاندیداهای میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و انتخابات شوراهای شهر و روستا مبنی بر انتشار مطالب خلاف واقع، شایعه علیه آنان و خانواده هایشان و انتشار تصاویر شخصی و کاملا خصوصی و تقطیع تصاویر موضوع جهت پیگیری در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ادامه داد: با توجه به سرنخ های به دست آمده مبنی بر اقدام سازمان یافته و کاملا هماهنگ جهت تخریب چهره برخی از کاندیداها و ایجاد شک و شبهه در برگزاری صحیح انتخابات در حوزه های انتخاباتی چند استان و شهرستان بر اساس ادله های دیجیتال کشف شده تعداد سه نفر که با اقدامات مجرمانه مترصد دستیابی به اهداف شوم خود بودند، مورد شناسایی قرار گرفتند و طی یک عملیات پلیسی با اخذ حکم قضایی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اقرار متهمان به جرم خود در تحقیقات صورت گرفته مبنی بر تشویش اذهان عمومی و تخریب وجهه کاندیداها در استان های مربوطه و زیر سوال بردن صحت برگزاری رای گیری با استفاده از تصاویر تقطیع شده و قدیمی و انتشار شایعات و اخبار جعلی، از تحویل دستگیرشدگان به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی پرونده هایشان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا پاشایی به کلیه هموطنان توصیه کرد: در راستای انتشار شایعات مختلف، اخبار جعلی و تصاویر ساختگی فراوان از سوی مغرضان و معاندان در جهت تشویش اذهان عمومی و فریب افکار کاربران، به هیچ عنوان به محتوای منتشر شده در فضای مجازی تا زمانی که منبع انتشار، صحت و سقم خبر و تصاویر برای آنان محرز نشده، توجه نکنند و اخبار مربوطه را صرفا از رسانه های ملی و خبرگزاری های معتبر دریافت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج