۱۱۲۹۲۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: هنوز فرصت صدرنشینی را داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از کسب تساوی برابر لهستان ناراحت است با این حال از شانس بالای تیمش برای صعود سخن به میان آورد.

ایسنا: به نقل از مارکا، تیم ملی فوتبال اسپانیا دومین تساوی پیاپی خود را در یورو ۲۰۲۰ به دست آورد. لاروخا که به مصاف لهستان رفت با تساوی یک بر یک متوقف شد تا با دو امتیاز در رده سوم جدول رده بندی این گروه قرار گیرد.

لوئیس انریکه بعد از بازی گفت: بسیار علاقه دارم که یک بار دیگر فیلم این بازی را نگاه کنم. بدون شک احساس خوبی از این تساوی ندارم. من تیم برتر میدان بودیم اما نه به اندازه‌ای که به پیروزی دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: لهستان با شجاعت و شهامت بازی کرد و به خوبی فشار آورد این درحالی بود که فرصت های زیادی هم به ما نداد. تلاش زیادی کردیم که پیروزی شویم. پیش‌بینی‌ام این بود که فرصت‌های زیادی را خلق کنیم اما این‌گونه نشد. با وجود آنکه با دو تساوی در رده سوم قرار داریم اما فرصت صدرنشینی را داریم و به تلاش خود ادامه می دهیم.

انریکه در پایان گفت: ما اصلا در گروه آسانی قرار نداریم. وظیفه ما این است که در بازی پایانی اسلوواکی را شکست دهیم در غیر این صورت حذف می شویم. بازیکنان تلاش زیادی از خود نشان دادند. آنها دوست دارند که بازی به بازی بهتر شوند و به تیم کمک کنند که این بسیار خوب است. امیدوارم که تیم در دیدار بعدی بهترین نمایش را داشته باشد.

در این گروه سوئد با ۴ امتیاز در صدر قرار دارد. اسلوواکی با ۳ امتیاز دوم است و اسپانیا و لهستان هم به ترتیب با ۲ و ۱ امتیاز در رده های سوم و چهارم جای دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج