جاباما
۱۱۲۹۲۹۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آرفی: این سخت‌ترین قهرمانی پرسپولیس است

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: من بعید می‌دان حالا حالا‌ها یک تیم بتواند ۵ بار پیاپی قهرمان بشود. این قهرمانی پرسپولیس می‌تواند برای فوتبال ایران یک دنای جدید باشد.

برنا: اشپیتیم آرفی ، درباره بازی پیش رو در سوپر جام، اظهار داشت: به صورت کلی، اوضاع پرسپولیس که خیلی خوب است. با این تیمی که کنار هم هستند، ترسی از تیم های دیگر ندارند ولی الان مساله، شرایطی است که برای پرسپولیس ایجاد شد. به خاطر تیم ملی ۶ تا ۷ بازیکن برای نزدیک به سه هفته با تیم نبودند. باید ببینیم این مساله چه تاثیری می‌گذارد. بلاخره کار را که سخت‌تر می‌کند. فرق می‌کند با این که مثل حریف خودشان، نفرات داشتند. استراحت می‌کردند و بعد با هم تمرین می‌کردند. البته اگر بخواهی قهرمان بشوی باید از حریفان و از موانعی مثل این بگذرید.

او درباره ارزیابی خود از بازی سوپرجام ادامه داد: حدس می‌زنم پرسپولیس با یک ترکیب متفاوت بازی کند. نه این که بازی را جدی نگیرند، شاید، یک جورهایی مجبور باشند چون یک تعداد مهم از ترکیب اصلی تیم در تمرینات نبود. من اگر جای یحیی بودم، به بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند و ممکن است در اینده به ان ها نیاز داشته باشم اجازه می‌دادم یک ۹۰ دقیقه خوب بازی کنند. البته شاید این برد پرسپولیس سخت باشد ولی بازی‌های سختی در لیگ و جام حذفی داریم و در اکثر ان ها هم باید به پیروزی برسیم.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره سرنوشت لیگ با توجه به رقابت نزدیک در بالای جدول اضافه کرد: من در کل می‌گویم این می‌تواند مهمترین قهرمانی پرسپولیس در این سال‌ها باشد، چون یک تاریخ بزرگی را برای فوتبال ایران می‌سازد. من بعید می‌دان حالا حالاها یک تیم بتواند ۵ بار پیاپی قهرمان بشود. این قهرمانی پرسپولیس می‌تواند برای فوتبال ایران یک دنیای جدید باشد. من در ایران بزرگ نشدم که همه مسایل را از گذشته بدانم ولی به نظرم این مهمترین و سخت‌ترین قهرمانی پرسپولیس خواهد بود. یک پدیده عجیب و غریب خوب است برای تیمی که تاریخ می‌سازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاریخ سازی مال این تیمه وقتی بازیکن خارجی سابقش این چنین عاشقانه نتایج تیم سابقش رادنبال واوضاعش راتحجزیه وتحلیل می کنه

    • Aam1366

      احسنت اشپیتیم واقعاآرفی هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج