جاباما
۱۱۲۹۳۴۶
۶۰ نظر
۵۰۰۸
۶۰ نظر
۵۰۰۸
پ

مددی: رفتار‌های مجیدی ناپایدار و بی‌ثبات است

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال با طرح این مدعا که از سکوتش سوءاستفاده شده است، از سرمربی آبی‌پوشان گلایه کرد و رفتار او را ناپایدار و بی‌ثبات دانست.

خبرگزاری تسنیم: احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات روز گذشته فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال صحبت‌هایی را به شرح زیر انجام داد:

* در ابتدا باید بگویم که متأسفانه از سکوت و صبوری من سوءاستفاده شده است و به همین دلیل مجبورم به بیان این مطالب بپردازم. از بی‌انصافی آقای مجیدی تعجب می‌کنم. همه ما عضو خانواده بزرگ استقلال هستیم و برای اعتلای آن تلاش می‌کنیم. مجیدی باید بداند هیچکس بزرگتر از استقلال نیست.

* با وجود اینکه آمدن گابریل پین به ایران در تضاد با قوانین داخلی است، اما با تمهیداتی تلاش کردم تا قرارداد سال بعد را برای ایشان تنظیم کنیم. از سوی امور بین‌الملل باشگاه قرارداد پین را برای مجیدی ارسال کردیم تا برای او ارسال کنند. بنده از بهترین وکلا جهت ویرایش و اصلاح این قرارداد استفاده کردم تا ماجرای ویلموتس‌ها تکرار نشود. در بحث قرارداد خارجی، منافع ملی و باشگاه استقلال برای من از همه چیز مهمتر است و من زیر بار مسائل خلاف قانون مثل پرداخت مالیات از سوی باشگاه، حق ایجنت و ... نمی‌روم.

* درباره شکایت نکردن پین به CAS هم ما پیشنهادمان را دادیم و این بند را در قرارداد گذاشتیم. در حال حاضر منتظر هستیم اگر آقای پین نظری دارد به ما بگوید و نسخه نهایی را ویرایش کنیم. اصلاً مذاکره یعنی همین که روی بندهای مختلف بحث کنیم و به اجماع برسیم.

* هیچکس حق ندارد دیگری را ناعادلانه قضاوت کند. رفتارهای آقای مجیدی ناپایدار و بی‌ثبات است و باید این رویه اصلاح شود. مجیدی همه را مورد عتاب و توهین قرار می‌دهد، در حالی که ایشان در جایگاه سرمربی تیم باید مراقب رفتارهایش باشد. آقای مجیدی توهم توطئه را کنار بگذارد و به فکر تیم باشد. با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهند و ایشان برای توجیه نتایج تیم راه دیگری غیر از توهین و تهمت را انتخاب کند.

* کارگزار باشگاه استقلال به همه تعهداتش عمل کرده است و من از آقای میری بی‌نهایت تشکر می‌کنم، اما مردم بدانند مشکلات و چالش‌های باشگاه، ریشه‌ای ۱۰ ساله دارد. برای مجوز حرفه‌ای‌سازی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا مجبور شدم بدهی‌های ۱۰ ساله را پرداخت کنم. باورتان می‌شود طلب بازیکنانی چون پژمان منتظری، مجتبی جباری و خیلی‌های دیگر که بالغ بر ۶۰ نفر بوده‌اند، تا دوره من باقی مانده بود و ما آن را پرداخت کردیم. همچنین بدهی‌های سنگین دلاری به مربیان و بازیکنان خارجی مربوط به سال‌های گذشته و پرونده‌های قطعی شده فیفا را پرداخت کردم. پرونده‌هایی مثل شفر، جپاروف، پاختاکور، بودورف، بوایشتا، کولی و ... که پنجره استقلال را باز نگه دارم. هرچند هم‌اکنون به خاطر بدهی به میلیچیچ (دستیار مجیدی در فصل گذشته) پنجره ما بسته است، ولی قطعاً تا زمان نقل‌وانتقالات مطالبات او را هم پرداخت خواهم کرد. پرداخت بدهی‌ها واجب و ضروری بود. اگر بدهی‌ها را نمی‌دادیم، هم پنجره‌مان بسته می‌ماند و هم مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نمی‌کردیم.

* در یک و نیم سال گذشته جملگی کارگزاران باشگاه، استقلال را بدهکار و مقروض کرده‌اند و سهم استقلال از درآمدسازی صفر بوده است، اما الان کارگزاری داریم که برای باشگاه درآمدزایی کرده است. ما در حال ایجاد زیرساختی قوی برای استقلال و درآمدهای پایدار هستیم و به دنبال شوآف، ظاهرسازی و فریب هواداران نیستیم.

* من وارث ناکارآمدی‌ها و بدهی‌های گذشته بوده‌ام. چاه بدهی‌های استقلال ویل و عمیق است و تنها حاصل بمب‌های مدیران گذشته، خرابی و ویرانی برای استقلال بوده است. برخی مدیران گذشته به خود زحمت پرداخت جزئی‌ترین هزینه‌ها را هم نداده‌اند و این هزینه‌ها با شکایت طرف مقابل، الان چندین برابر شده است.

* برخی از افراد دوست دارند به جای حل مشکلات به صورت ریشه‌ای، شو بازی کرده و پول‌پاشی کنند، درحالی که قطعاً این رفتارهای سطحی دردی از دردها را دوا نمی‌کند. اشکال من این است که بدون هیاهو کارم را می‌کنم و حاشیه ندارم.

* بخش اعظم طلب بازیکنان فصل قبل که به یک مطالبه و چالش جدی برای بازیکنان تبدیل شده بود، پرداخت شد و میانگین پرداختی قراردادهای امسال نیز ۵۰ درصد است. اگر رفتارها تغییر کند و همه به فکر کار حرفه‌ای خود و موفقیت تیم باشند، بی‌تردید مشکلات حل خواهد شد، اما تحریک کنندگان بدانند روسیاهی در انتظارشان خواهد بود.

* درباره مرادمند باید بگویم که ایشان چک رضایت‌نامه‌اش را که مشاور محترم هیئت مدیره داده است، نقد کرده‌ و چک شخصی‌اش را به باشگاه پدیده داده است. به عبارت دیگر چک برگشتی آقای مرادمند شخصی است و ربطی به باشگاه ندارد. ایشان علاوه بر چک رضایت‌نامه که باید به پدیده می‌داد، ۵۷ درصد از قراردادش را هم دریافت کرده است.

* رشید مظاهری بدون احتساب رأی کمیته انضباطی باشگاه، بیش از ۵۵ درصد دریافتی از قرارداد قابل توجهش داشته است.

* فرشید اسماعیلی فارغ از پولی که از مشاور محترم هیئت مدیره پیش از فصل گرفته، ۳۷ درصد از مبلغ قراردادش را هم گرفته است.

* در صورت لزوم، لیست کامل رقم قرارداد و پرداختی به بازیکنان منتشر خواهد شد تا مردم و هواداران قضاوت کنند.

* میلیچ به همراه وکیلش قرارداد ترکمانچای را به استقلال پیشنهاد و قرارداد قبلی را به قرارداد پیشنهادیش ربط داده است. شک ندارم چون دست به نوتیسش عالی است، اگر قراردادش امضا شود، خسارت میلیون دلاری برای استقلال رقم می‌خورد. من زیر بار چنین چیزی نمی‌روم. حتی یکی از اعضای هیئت مدیره هم بر ترکمانچای بودن قرارداد پیشنهادی میلیچ صحه گذاشت. دلیل اصرار عده‌ای به تمدید قرارداد میلیچ، ناآگاه بودن‌شان از قرارداد است. اخیراً هم گفته‌اند که پول MRI میلیچ را نداده‌ایم. خوب مگر شما فاکتوری ارائه کرده‌اید و ما پرداخت نکردیم؟ در ضمن همه اطلاع دارند که در بیش از یک ماه اخیر و به دلیل اتفاقی که برای رئیس هیئت مدیره افتاد، کلیه حساب‌های باشگاه به دلیل نبود امضای دوم با مشکل مواجه شد که به تازگی این مشکل مرتفع شده است.

* همه آقایان دوستدار استقلال باید سهم خویش در حل مشکلات را ادا کنند و کمک حال این تیم مردمی باشند. کمترین انتظار و توقع این است که اگر کمک نمی‌کنند، نمک بر زخم‌های استقلال نپاشند.

* من با کارگزار محترم قرار بود جلسه‌ای داشته باشم تا پول جدیدی خارج از تعهد کارگزار به تیم تزریق شود، ولی پست اینستاگرامی مجیدی، همه برنامه‌ریزی‌ها را به‌هم زد. سرمایه‌گذار از فضای پرحاشیه و تهمت گریزان است.

* آقای مجیدی باید بین کار فنی و پرداختن به حواشی یکی را انتخاب کند. این رفتارها قطعاً به استقلال ضربه می‌زند.

* در این مدت صبوری کردم و در صورت ادامه این فضا، از طریق ابزارهای انضباطی باشگاه برخورد قانونی می‌کنم. نه من، بلکه هیچ مدیرعاملی تحمل سیاه‌نمایی شرایط از سوی مجموعه خودش را ندارد.

* در عربستان به موقع پاداش هر برد را دادیم. هم دلاری پاداش دادیم و هم ریالی. پاداش صعود را هم به مجموعه تیم دادیم، ولی حتی این کار را هم عده‌ای می‌خواهند نادیده بگیرند و اخیراً دیده‌ام که نوشته‌اند تیم ما پاداش آسیایی نگرفته است. تیم ما هم بابت هر پیروزی پاداش گرفت و هم بابت صعود. نقش کارگزار محترم در پرداخت پاداش‌ها غیرقابل انکار است.

* روزی که فرهاد مجیدی را به‌عنوان سرمربی استقلال با وجود مخالفت برخی‌ها انتخاب کردم، گفتم تا آخر حمایتش می‌کنم و درِ اتاق من همیشه به روی او باز است. آقای مجیدی هر وقت بخواهد می‌توانیم با هم بنشینیم و با صحبت، سوءتفاهمات و مشکلات را برطرف کنیم. مطمئناً فضای اینستاگرام جای خوبی برای حل مشکلات نیست و اگر به حرف زدن باشد، من هم حرف برای گفتن زیاد دارم.

* شکایت از برخی افراد و کانال‌های حاشیه‌ساز در حال حاضر در دادسرای فرهنگ و رسانه تعیین شعبه شده و به زودی با عوامل هتاک، حاشیه‌ساز و دروغ‌پردازی که اذهان هواداران را به بازی می‌گیرند و آنان را نگران و سرخورده می‌کنند، برخورد قضایی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون تنها کسی که جلوی این ووزارت وایستاده مددی اخراج بایدگردد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا چون حرف حق میزنه مجیدی نباید پاشو بیشتر ازگلیمش درازتر کنه اسامی که مددی گفته اگه کمتر ازاین مبلغ گرفتن باسندو مدرک بگن نه باهوچیگری قائدی هم مثل اون وقت که آدم کشته بود میگفت دیه شو میدم حالا هم تو امارات داره عشق وحالشو میکنه پس موضوع چیز دیگه ای فرهاد الکی شلوغش کرده

      • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

        این که اسمش قهرناز و رفتارش ربطی به وزارت نداره چرا تیمشو وسط مسابقات و در کوران رقابت قهرمانی ول میکرد و میرفت؟ خیلی ساده س جوابش چون رفتارش ناپایداره و برای پنهان کردن این نقیصه چه راهی بهتر از اینکه دیگران رو مقصر جلوه بده
        همین

      • بدون نام

        خواسته اصلی و مهم ما هواداران استقلال اخراج فرهاد مجیدی است
        زودتر این ادم بی کارنامه را اخراج کنید

      • بدون نام

        وقتی هیات مدیره نمیخواد پس ربطی به مجیدی تنها نداره
        بعدشم بزار پنجره بسته بمونه

      • بدون نام

        دوتا روانی افتادن به جان تیم تاج. ما هوادارا میخاهیم به جای این دعواهای بیخود دنبال تداراک ناهار و شام قیمه یا قورمه برا بچه های تیم باشید. بچه ها گشنه هستند میفهمید؟

    • بدون نام

      حالا هرچی بگی این مغز فندقی ها مگه میره تو مخشون

    • بدون نام

      مددی شما عضو تحمیلی هستی

      پاسخ ها

      • سام

        مددی کارش درسته و حرفش حق. فرهاد مجیدی تا بوده یا قهر کرده و رفته یا بهونه میاره. خب بگو کار باد نیستی کی گفته باید مربی باشی. برو ساختمون سازیتو بکن

    • ت

      بله قربان گوی وزارت هستی بس

    • گلات در راه است

      بدبخت مددی که هوچی کرب مجیدی رو نمیتونه درمان کنه.
      اسطوره دوپینگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به شما لنگیا ربطی نداره مو مصنوعی دلال

    • بابک

      ناپایدار و متوهم تو هستی و علینژاد

      پاسخ ها

      • سام

        ناپایدار و نازک نارنجی شاه فرهاد النگوی استقلالیا

    • ناشناس

      بنده مسن سال استقلالیم .نیک میدانم که مجیدی خطاکاراست.آقای مجیدی چرابرگشتی؟توکه ازجیک وپیک باشگاه خبرداشتی ؟این درست نیست که یکطرفه قاضی بروی.سرت به کارت باشه وازت خواهش دارم اگرپایان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو به نوه هات برس

    • بدون نام

      مجیدی عادتشه وقتی کم میاره به زمین و زمان میپره و توهین میکنه فصل قبل دیدیم در فینال به ذوبی ها باخت و هوادارهاش رو تو فرودگاه کتک کاری کرد و در رفت که بگن اگه بود کاری میکرد ولی اومد و باز هم به سرورش باخت و هیچ شانسی تو حذفی و لیگ نداره

    • ناشناس

      مجیدی مقصراست.توکه چندماه بود رفتی .فکرکردی توچندماه نبودن توازمریخ پول آمد؟شرایط همین است نخواستی برو.دلیل ندارد که سرهرمسئله به اطرافیان توهین کنی.ناسلامتی تومسلمانی وغیبت کردن گناه است.

    • بدون نام

      شگرد مجیدی همین هست

      به جای تمرکز در کار خودش و بالا بردن علم فوتبالی تا مشکلی پیش میاد و امتیاز از دست می دهد شروع به گریه و زاری و جر زنی کردن

      از حرفه ای بودن فقط پول گرفتن بلد هست

      پاسخ ها

      • .....

        از شما پول گرفته؟

      • بدون نام

        مجیدی یه پسر لوس و ازخود راضیه
        تجربه هم که نداره، با این کاراش تیم ضربه میخوره
        کاش کمالوند میموند

      • بی نام

        بابا مسعود پول میرزه تو حلقتون
        نگاه بعد رفتنش دیگه ببینم چطور جام میارید

    • بدون نام

      فقط فرهاد مجیدی

    • محمود

      مربی تیم سوگولی حتی مدیر عاملم عوض میکنه‌.به گند کشیدید فوتبال ایران و بخاطر پیروزی

    • آبی شجاع

      با این شفاف سازی ، معلوم هست که دیگران در فکر تیم و هوادار نیستند دنبال آوردن دوستان خودشان به باشگاهند

    • بینام

      سیاه بازی در نیار لطفا کم به استقلال ضربه نزدی امثال تو ادم وزارت هستید که میخواهید تیم رو بهم بریزید که موفق هم شدید

    • افشین

      نه تنها فرهاد مجیدی بلکه بیشتر طرفداری اف سی کیسه بی ثبات و بی منطق هستن.
      کلا بحث کردن با این جماعت فایده نداره

    • محمد

      .....اقای مجیدی چرا امدی در حالیکه اگاه بودی وضع کشور مدیران مسولان و شرایط استقلال تغییری نداشته و همان هستن که پارسال بودن ولی امئی بخاطر غرور و شعار دادی و قول دائی چنین و چنان میکنم و....الان که میبینی نمیتوانی شروع کردی به تشنج

    • بدون نام

      مقصر اصلی مجیدی هست به خدا بویی از مربیگری نبرده فقط حاشیه هستش

    • بدون نام

      حرفش حق راست میگه بدروف یک بازیکن بدرد نخور آقای مجیدی آورد پنجره رابست . دستیار آورد بدرد نخور پنجره را بست اینقدر مجیدی را بزرگ نکنید هر وقت استقلال بهش نیاز داشت از استقلال رفت. یادتون ک نرفته رفت الغرافه بخاطر پول استقلال رها کرد رفت.... اگر بار فنی داشته باشه بسم الله

    • بی نام

      تازه فهمیدی

    • بدون نام

      پول فقط مال سوگلی حکومته برای استقلال پول نیست درضمن با عوض شدن دولت هم هیچ اتفاقی قرار نیست بیفته و تبعیض همچنان هست چون پیروزی تیم حکومته و ربطی به دولت نداره

    • مهرداد آبادانی ۴پوکر فساد قهرمانی لنگ

      لنگیا جای شما اینجا نیست؛
      درکتان می کنم ۴بار فرهاد تور دروازه تون رو جررر داده؛
      میایید عقده خالی کنید
      میدونیم از کجا می سوزید؛ ولی اینجا ربطی به اظهار نظر شما نداره

      پاسخ ها

      • مومیوند

        ایمون زاید 9 دقیقه سه گل خخخخخخ
        فرناز بیست سال چهار گل

      • عشق فقط پرسپولیس

        شما فعلا خودتان جمع کنید بعد درباره پرسپولیس نظر بده مصاحبه یحیی را هم بخوانید ببین فرق دو مربی چیه

    • مجیدی فاسد

      مجیدی عامل بدبختی و نابودی تیم بزرگ استقلال هست بخدا من از همه استقلالی ترم ولی تا مجیدی باشه تیم تیم نمیشه

    • بدون نام

      مددی هوچی نکن

    • اصغر

      مجیدی حرف حق رو زده خوب کرد دست این رو رو کرد والا بعدا فایده ای نداشت .

    • بدون نام

      تا حالا هرچی پول بوده با هم خرج میکردن و هرچی کم میاوردن چک میدادن،
      یکی پیدا شده میخواد حساب و کتاب وارد باشگاه کنه فشار اومده بهشون

    • عرف

      تو را به خدا قسم این بچه بازی ها را تمام کن آقای مجیدی ...چرا با توسل به فضای مجازی توجیه نتایج اشتباهت میکنی .به والله اگه در عربستان کمالوند نبود امکان نداشت صعود کنی .آخه این مشکلات در همه تیمها هست آیا این مسخره بازیها در می آورند تیم رقیب آیا بیشتر از برخی بازیکنان بی تعهد شما پول گرفته اند که هرسال جام می آورند ؟دل ما خون شده ...دو تاگل فرشید اسماعیلی زده فکر میکنه رونالدو شده ...جمع کنید بروید .دست سر این استقلال بیچاره بردارید ...هر مدیرعاملی هم بیاد شما نمیتونی باهاش کار کنی .چون از بعد فنی هیچی بارت نیست ..برادر من برو اول تیم پابه های استقلال مربی گری کن بعد پله پله بیا بالا ...چوب خدا هم بی صداست .من طرفدار محمود فکری نیستم ولی کار ناجوانمردانه ای که در قبالش داشتند ،چوبش رامحکم میخورند .دست خدا بالاتر از همه دستهاست

    • بدون نام

      اینا که گفتی وظیفت بود و باید انجام میدادی.مطمئنن دروغگو شمایین و متاسفم برا هوادار نماهای لنگی که کامنت علیه مجیدی میزارن برا تخریبش،سوزش مجیدی تا ابد به یادگار میمونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب گفتی

    • یه پرسپولیسی اصیل

      درود میفرستم به شرف مددی که مثل مرد امد وحقایق را گفت و هیچ ترسی از چهارتا هوادار بچه سن و کانال های فاسد مجازی نداشت مددی مرد بزرگیست همانند حاج سمیعی که پاک و مردمی هستن هردو زحمت میکشند بعنوان هوادار پرسپولیس میگویم دمت گرم اقای مددی که حقیقت را میگویی و جلو امثال مجیدی که فقط کارشان سیاه نمای است ایستاده ای بهتراست همانند یحیی عزیز که با دست خالی وقتی میبیند مدیر عامل تیمش تلاش میکند قدر دان هست و حاشیه نمیسازد اما چه سود که مجیدی ها نتیجه گرفتن را در سیاه نمای و هوچیگری میبینند و یحیی عزیز در اتحاد و صبر

    • .....

      اینایی که میگن مجیدی بره مطمئنا استقلالی نیستن چون استقلالیا ایندفعه دیگه پشتشو خالی نمیکنن. بده می خواد دستشونو رو کنه؟ به خاطر اینکه جواب جهرمی رو داد اسپانسر کم کار شده که اینم نشونه تبعیضه پول هایی هم که گرفتن معلوم نیست چیکارشون کردن بده بخواد جلو اینا وایسه؟

    • بدون نام

      پس برنامه شما چیه

    • پرسپولیس محبوب اسیا

      عزیزان دلم فرق است بین استقلال و پرسپولیس باید برای پرسپولیس که تو چند سال دوبار فینالیست اسیا بوده و کلی درامد زایی کرد پول خرج بشه اخه استقلال توی این چند ساله بجز بدهی برای فوتبال ایران چه سودی داشته
      مثل این میمونه که یه کارگر بگه حقوق من هم باید با مدیر عامل شرکت برابر باشه مگه میشه

    • کیسه طویله

      آخ کیسه کش این مجیدی چکار کرده بسوزیم تمام این کارا از طرف مجیدی هسته مشخص همین مظاهری پنجاه درصد گرفته تمرین تحریم کرده خیلی ها دیگه هم گرفتن کدوم بازیکن تیم حکومت پنجاه درصد گرفته که اینا ننه من غريبم بازی میکنن

    • بدون نام

      اقای مددی فکر کن ما هوادارا داریم اشتباه میکنیم ما تو رو نمیخوایم هرررری سابقه ت گویای همه چیه ک داری چ بلایی سر استقلال میاری ...

    • بدون نام

      آقای مددی بروخجالت بکش

    • بدون نام

      مجیدی اخراج باید گردد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجیدی با این کارها وباختها می خواهد این کارها را جای گزین باختهایش کند اگر سر مربی یا مربی مشکلی دارد وحتی بازیکنان باید در داخل باشگاه مشکلات خود را با گفتگو حل کنند نه اینکه در فضای مجازی پشت سر هم حرف بزنند و تاخت تاز کنند سر مربی یک تیم باید با ا ب با شعور با شخصیت باشد به همه احترام بگذارد با خوش رویی وچهره خندان مجیدی فقط دنبال حاشیه سازی و درگیری است احترام حالیش نیست یک سرمربی خوب جایگزین کنید

    • دختر استقلالی

      آقای مددی آقا فرهاد خیلی رفتار خوبی هم داره این شمایی که هیچ کاری نمیکنید استقلال رو ول کن و برو

    • جمیل

      خیلی سختت استعفا بده برو..امثال شما استقلال رو بیچاره کرد.

    • بدون نام

      مجیدی فقط هوچی گری بلده

    • بدون نام

      درود برشرفت هر چند علاقه ایی به مددی ندارم اما دمت گرممم..مجیدی به تمام مشکلات استقلال اگاهی دلشت و الان سه باره به رانت و تو طئه و از طریق اشوب رو سکو ها امده استقلال..پس اگر نمیتونی برا همیشه بر و دبی عشق و حالتو کن

    • پیرمرد پرسپولیسی

      در استقلال جایگاه افراد تعریف شده نیست و هرکسی ساز خودش رامی زند ،برای همین است که مربی بخودش اجازه می دهد پایش رااز گلیمش درازتر کند .

    • قلندر

      استقلال چوب استقلالی هایی رو میخوره که مثل پیروز قربانی نیستند... ختم کلام

    • لنگرود

      " توهم توطئه " خدا بود و چقدر آشنا

    • آریایی

      لطفا شما لنگی های عزیز کاسه داغتر از آش نشید
      خیلی تابلو هست شما جماعت لنگی دارید نظر میدید
      به شما چه ربطی داره

    • شاپور

      آقای مددی تو باید دندونی که درد میکشه رو بکنی ، این فرهاد هر موقع اومده تیم شروع به حاشیه سازی کرده تا نتایج ضعیفشو پشتش قایم کنه ، با فضای مجازی همش به فکر توطعه هستش ، از هر کی خوشش نیاد تخریبش میکنه تا از سر راه برداره تا بتونه خودشو تبرئه کنه ، قوی باش و به انتخاب اشتباهت باج نده ، امثال مجیدی رو باشگاه بزرگش کرده حالا برا ما شاخ شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج