۱۱۲۹۳۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سیدصالحی: شرایط پرسپولیسی‌ها بهتر است

سیدمهدی سیدصالحی گفت: شرایط پرسپولیسی‌ها بهتر است و خطیبی چاره‌ای ندارد که به بازیکنان جوانش اعتماد و از آن‌ها در زمین استفاده کند.

برنا: سیدمهدی سیدصالحی، کارشناس و بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال در "صبح و ورزش" درخصوص دیدار سرخ پوشان پایتخت و تراکتور گفت: شرایط پرسپولیس نسبت به تراکتور بهتر است هم از لحاظ اینکه در لیگ برتر برای کورس قهرمانی می جنگد و هم اینکه هر دو تیم توانستند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. تفاوت دو تیم این است که تراکتورسازی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را ندارد و شرایط ایده آلی برای این تیم نیست و مدیرعامل های مختلفی را از ابتدای فصل از دست داده و همه این تغییرات باعث شد که تاثیرش در تیم مشهود باشد.

خطیبی کاری جز این ندارد که بتواند نفرات جدید و جوانتر را جایگزین بازیکنان باتجربه کند و ساختار تیم را تغییر دهد و ما این را در بازی های آسیایی دیدیم مخصوصا در فاز دفاعی که تغییرات محسوسی را خطیبی ایجاد کرده بود. بعد از بازی های آسیایی هم با مصدومیت هادی محمدی و محمدرضا خانزاده از لحاظ دفاعی مشکل پیدا کردند و بازی چند هفته قبل هم توانستند ماشین سازی را ببرند و اگر در بازی امشب انرژی و آمادگی ذهنی بیشتری داشته باشند موفق تر خواهند بود.

او با اشاره به نقاط قوت تراکتور افزود: از نظر من خط هافبک این تیم و جایی که سامان نریمان جهان و عباس زاده هستند تاثیرگذاری بیشتری دارد و رفتن احسان حاج صفی به سپاهان برای این تیم بسیار موثر بوده و بازیکنان تراکتور جوانهایی هستند که می خواهند خودشان را نشان دهند. پرسپولیس و سپاهان تیم هایی هستند که از سبک بازی مالکانه برخوردارند و دنبال این هستند که بتوانند بازی های ترکیبی از دروازه داشته باشند و قطعا تفکر خطیبی این است که امشب بازی بسته تری را انجام دهد چون ساختار و شاکله پرسپولیس چندین سال است که در کنار یکدیگر شکل گرفته و بازیکنانی هم که اضافه شدند خودشان را به تاکتیک مربی و تیم رساندند و تیمی برنده است که کمترین اشتباه را داشته باشد.

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: با خطیبی همبازی بودم و از تفکرات او شناخت دارم و زمانی هم که بازیکن بود از شکست دوری می کرد و در حال حاضر هم این ویژگی و تفکرات را به بازیکنان خود القا می کند. یکی از عواملی که می تواند موثر باشد، موارد انگیزشی رسول به شاگردانش است تا بتواند آنها را نسبت به جنگندگی بیشتر ترغیب نماید چرا که بازیکنانی هستند که خود خطیبی به آنان اعتماد کرده و در کل به تیم نگاه جوانگرایی دارد تا از آنان هم در کنار بازیکنان باتجربه استفاده کند تا ترکیب خوبی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج