جاباما
۱۱۲۹۵۲۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تساوی پرسپولیس برابر تراکتور در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در سوپرجام فوتبال ایران با تساوی به پایان رسید. در این نیمه تیم تبریزی بیشتر به دفاع پرداخت و حملات سرخپوشان هم ثمری نداشت.

مهر: نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در سوپرجام فوتبال ایران با تساوی به پایان رسید. در این نیمه تیم تبریزی بیشتر به دفاع پرداخت و حملات سرخپوشان هم ثمری نداشت.

تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور به عنوان قهرمان لیگ برتر نوزدهم و قهرمان جام حذفی شامگاه امروز یکشنبه دیدار سوپرجام فوتبال ایران را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تساوی پرسپولیس برابر تراکتور در نیمه اول

پرسپولیس در این دیدار با حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر به میدان رفت.

ترکیب ابتدایی تیم فوتبال پرسپولیس

تراکتور نیز در این بازی با محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، ابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان، محمد قادری، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری و محمد عباس زاده به میدان رفت.

میلاد فخرالدینی تنها بازیکن اخطاری نیمه اول بود.

ترکیب ابتدایی تیم فوتبال تراکتور

طبیعی بود که پرسپولیس به دلیل میزبانی در ورزشگاه آزادی بازی را تهاجمی آغاز کند و عجله اش برای رسیدن به گل بیشتر از حریف تبریزی باشد. به همین خاطر شاگردان یحیی گل محمدی از همان دقیقه اول تلاش کردند با نفوذ از جناحین دروازه حریف را به خطر بیندازند اما این حربه آنها برای دقایق ابتدایی بازی جواب نداد.

پس از ۲۰ دقیقه فشار آوردن روی دروازه تراکتور از جناحین سرخپوشان به شوتزنی روی آوردند که ضربه احمد نورالهی را اخباری به کرنر فرستاد. چند دقیقه بعد بازهم سرخپوشان فرصت گلزنی داشتند اما ضربه سعید آقایی از بالای دروازه به بیرون رفت.

البته تراکتور هم یک بار به خاطر اشتباه سیدجلال حسینی در محاسبه نقطه فرود توپ و تعلل حامد لک می توانست به گل برسد اما ضربه تیکدری از کنار دروازه خالی به بیرون رفت.

مهدی ترابی از پرسپولیس و میلاد فخرالدینی از تراکتور در نیمه اول دوئل مستقیمی با هم داشتند

در دقیقه ۳۵ سرخپوشان فشار روی دروازه مهمان تبریزی را بیشتر کردند و با زدن چند ضربه کرنر تلاش کردند به گل برسند اما مدافعان سفیدپوش تراکتور اجازه ندادند دروازه شان به طور جدی تهدید شود.

در دقایق باقیمانده نیمه اول تیم تراکتور روند دقایق قبل خود را ادامه داد و با دفاعی منظم و بدون اشتباه راه های نفوذ سرخپوشان را بست و اجازه نداد دروازه اش به طور جدی تهدید شود. پرسپولیس همه راههای مختلفی را برای باز کردن دروازه تیم تبریزی امتحان کرد اما به نتیجه نرسید تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج