۱۱۲۹۶۱۵
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

شطرنج هفتِ مقدس با ضحاک؛ فرهادِ آهنگر!

فرهاد این روز‌ها مانند کاوه آهنگری شده که بی‌محابا به سمت قصر ضحاک شورید و درفش کاویانی را بنا نهاد. این جریان‌سازی تنها از او بر می‌آمد، اما مجیدی نباید از این راهی که شروع کرده پس بزند و خسته شود؛ نیمه‌کاره رها کردن شورش یعنی پذیرش شکست و رهایی در گورستان عدم

ایران ورزشی: دود بحران باز هم از خیمه آبی‌های تهرانی به پا خاست تا صدای فرهاد مجیدی به اعتراض و گلایه بلند شود.

سرمربی جوان تیم فوتبال استقلال که مانند ۲ دوره پیشین مربیگری‌اش در اردوگاه آبی با معضلات و مشکلات ساختاری مواجه شده، رگبار گلوله‌های شکایتی‌اش را در کانال تلگرامی خود شلیک کرد تا ترکش‌های این هجوم گسترده تا مغز استخوان اتاق مدیریت ساختمان باشگاه استقلال نفوذ کند و مدیرعامل نه‌‎چندان خوشنام آبی‌پوشان را وادار به تکان دادن عصبی مهره‌های شطرنج کند.

فرهاد مجیدی که سابقه ۲ دوره حضور عجیب در رأس کادرفنی تیم فوتبال استقلال را داشته و به‌طور حتم از اشتباهات خود در آن برهه‌های زمانی درس‌های زیادی هم آموخته، از همان روزهای ابتدایی تجربه سومین حضورش روی نیمکت آبی‌پوشان این قول را به هواداران داد که تا پای جان در کشتی شکسته و به گل نشسته استقلال می‌ماند و مانند ناخدایی چریک، آبی‌ها را از قلب طوفان بیرون می‌آورد.

سرمربی آبی‌های پایتخت‌نشین که پس از دستگیری و زندانی شدن اسماعیل خلیل‌زاده دیگر هیچ پشتوانه و یاور بزرگی را در هیأت‌مدیره باشگاه استقلال در پس گام‌های خود نمی‌بیند، گلوله‌هایی را روانه اردوگاه دشمن داخلی کرده که سرآغاز یک جنگ واجب‌الاجرا خواهد بود.

در آستانه تعویض دولت و لاجرم تغییر کادر وزارتخانه‌ها، فرهاد مجیدی بازی بزرگی را برپا کرده تا این بار نام خودش به‌عنوان برنده از گوی شانس و تقدیر بیرون بیاید اما با چاشنی تخطئه و رونمایی از چهره واقعی خائنین و مقصرین.

صفحه شطرنجی که ۷ مقدس سکوهای آبی برپا کرده بی‌شباهت به رزم‌گاه و عرصه جنگ نیست. شاه فرهاد آبی‌ها با سخنوری و لفاظی‌های مختص به خودش پرده‌هایی را عیناً می‌درد که مدت‌ها دیدگان هواداران پرشمار استقلال را تیره و تار ساخته بود. موضع‌گیری رسمی یک سرمربی حرفه‌ای نسبت به وزارت ورزش‌وجوانان و مهندسی‌هایی که معاون تام‌الاختیار وزیر در ساختار نهادهای زیردستی‌اش صورت می‌دهد، اتفاق مهم و البته قابل بحثی خواهد بود که افتخار سردمداری این جنبش را فرهاد مجیدی گردن گرفته و مدالش را هم روی سینه خواهد کوفت.

سناریویی که فرهاد مجیدی برای مقابله با عناصر اختلالگر و اغتشاشگر تدارک دیده، بی‌نقص نیست اما کم‌نظیر است.
سرمربی جوان آبی‌ها این‌بار هواداران را سیبل رفتارهایش نکرده، بلکه از آنها پُلی ساخته تا تیم به اعتلا و جایگاه حقیقی‌اش برسد و این قمار، تنها قماری ا‌ست که بازنده‌اش بازیگرانش نیستند و صاحب قمارخانه باید متحمل شکست شود.

نام بردن بی‌پرده فرهاد مجیدی از معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارتخانه که نقش بسیار پررنگی در مدیرعاملی احمد مددی داشته نشان از جدیت شماره ۷ عصیانگر سکوهای آبی دارد. فرهاد مجیدی این روزها روی حرف خودش ایستاده و با هر توجیهی، وسیله‌هایش را برای احقاق هدف مهیا می‌کند.

فرهاد این روزها مانند کاوه آهنگری شده که بی‌محابا به سمت قصر ضحاک شورید و درفش کاویانی را بنا نهاد. این جریان‌سازی تنها از او بر می‌آمد اما مجیدی نباید از این راهی که شروع کرده پس بزند و خسته شود؛ نیمه‌کاره رها کردن شورش یعنی پذیرش شکست و رهایی در گورستان عدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاصیم چون لیاقت خاص بودن رو داریم

      ایران ورزشی دیگه داره چرند پرند تحویل مردم میده

    • حسین

      اول از کاه کوه نسازید دوم این آقای مجیدی چه کارنامه موفقی درمربیگری داشته سوم این آقا مگر در چند نوبت استقلال را دربدترین شرایط رها کرد رفت سراغ دلارهای عربی با هوچگری وزیراب زنی این و اون مربی نمی شوی باید سلسله مراتب را طی کنی تا مربی شوی وگرنه ازبیراه به جایی نمی رسی ختم کلام

    • بدون نام

      هفت مقدس!!!!!؟؟؟باید مینوشتی هفت پول پرست دوپینگی

      پاسخ ها

      • مرزن مهرداد

        هفت همون جک تری دی ، آخه چرا به این میگن اسطوره مگه چکار کردبرا تیم کیسه

    • حامد

      کاوه آهنگر بود....
      فرهاد که رفت کوه کند،. اخرش خسرو شیرین رو گرفت

    • بدون نام

      چه حرفا 7مقدس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج