۱۱۲۹۶۹۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خطیب‌زاده: شاید دور بعد مذاکرات دور پایانی باشد

سخنگوی وزارت امور خارجه با تبریک پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در انتخابات گفت: حضور همدلانه مردم چه در داخل و چه خارج پیام‌های بسیار مثبتی داشت.

ایرنا: سخنگوی وزارت امور خارجه با تبریک پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در انتخابات گفت: حضور همدلانه مردم چه در داخل و چه خارج پیام‌های بسیار مثبتی داشت.

سعید خطیب زاده امروز دوشنبه در نشست خبری با تبریک برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور همدلانه همگان در داخل و خارج کشور پیام‌های بسیار مثبتی داشت. از هم‌وطنانی که علیرغم فشارها، اذیت و آزارها و کم و کاستی‌ها در انتخابات شرکت کردند، تشکر کرده و سلام می‌کنم.

وی ادامه داد: کسب اعتماد ملت را به جناب رییسی تبریک می‌گویم و برای ایشان بهترین آرزوها را دارم.

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته، ۴۸ مقام ارشد بین‌المللی انتخاب رییس‌جمهور منتخب را تبریک گفتند که از این تعداد، ۲۴ رییس‌جمهور و رییس دولت بوده، چهار رییس پارلمان و ۱۸ شخصیت ارشد بین‌المللی بودند.

خطیب‌زاده در ادامه به تحولات سیاست خارجی در یک هفته گذشته، از جمله سفر علی اصغر خاجی به یمن، مذاکرات هسته‌ای در وین و سفر ظریف به آنتالیا پرداخت.

وی در پاسخ به سوال ایرنا مبنی بر اینکه آیا توافق برای احیای برجام به دولت بعدی ایران موکول شده است، تصریح کرد: از این گمانه‌زنی‌ها کم نبوده است. این گزارش‌ها تایید نمی‌شود و نزدیک به واقعیت نیست. در همه هیات‌ها بدون فوت وقت مذاکرات انجام شد و کسی احساس نکرد که وقت زیادی در وین نگذاشته است.

بعید نیست دور بعدی مذاکرات دور پایانی باشد

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با تاکید بر اینکه سیاست ایران این نبوده و نیست که امکان رفع تحریم‌ها را به تاخیر بیاندازد، خاطرنشان کرد: این سیاست رهبری است و هیات مذاکره‌کننده آن را ادامه داده است. بعید نیست دور بعدی، دور پایانی مذاکرات باشد. باید دید طرف‌های مقابل تصمیم‌شان را می‌گیرند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج