۱۱۲۹۷۱۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رأفت: با حرف‌های خطیبی موافق نیستم

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: به دلیل شکوه پرسپولیس و زیبا بازی کردنش همه دوست دارند این تیم قهرمان شود.

خبرگزاری فارس: پایان رأفت درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در دیدار سوپرجام اظهار داشت:‌ ابتدا باید این قهرمانی را به تمام پرسپولیسی‌ها تبریک بگویم. تا چند روز قبل از این مسابقه بسیاری از بازیکنان تاثیرگذارش در اردوی تیم ملی حضور داشتند و البته وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا هم مصدوم بودند. از طرفی وقفه حدود ۲۶ روزه مسابقات سبب شد بازیکنان تا حدی از شرایط مسابقه خارج شوند اما باز هم بازیکنان پرسپولیس جانانه و خوب مقابل تراکتور بازی کردند. در مجموع این تیم عملکرد خوبی در این مسابقه داشت.

وی با اشاره به گلزنی عیسی آل‌کثیر مقابل تراکتور توضیح داد: این گل واقعاً به شکل حرفه‌ای به ثمر رسید و در قهرمانی پرسپولیس خیلی تأثیرگذار بود. آل‌کثیر نشان داد توانایی‌های بالایی دارد. البته سایر بازیکنان این تیم هم ثابت کردند پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیا است که به بلوغ و وحدت تاکتیکی رسیده است.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره تاثیر قهرمانی سوپرجام در بالا رفتن روحیه سرخ پوشان در ادامه بازی‌های فصل خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات مالی و خیلی از مسائل دیگر، پرسپولیس روحیه جنگندگی دارد و بازیکنانش با جان و دل بازی می‌کنند. تیمی کاملا تاکتیکی و هماهنگ است و این مسائل خیلی حائز اهمیت است. هواداران واقعا از کیفیت تیم راضی هستند. امیدوارم بتواند پنجمین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد.

رأفت درباره ادعای رسول خطیبی پس از این مسابقه مبنی بر اینکه دولت و وزارت ورزش در روزهای پایانی فعالیت‌شان سوپرجام را به پرسپولیس هدیه دادند، گفت: رسول خطیبی بچه خیلی آقایی است که از لحاظ فوتبالی هم زحمات زیادی کشیده. خودش هم بازیکن بزرگ این مملکت بوده اما با صحبتهایش موافق نیستم زیرا پرسپولیس تیم قدرتمندی است و اگر هم بازیکنانش بخواهند جامی بگیرند یا جامی به این تیم بدهند، به دلیل عظمت و شکوه این تیم است. به دلیل فوتبال زیبایی که بازی می‌کند، همه دوست دارند قهرمان شود، و از تمام تیم‌ها برای قهرمانی استحقاق بیشتری دارد. شاید خطیبی به دلیل ناراحتی از باخت تیمش چنین مسائلی را مطرح کرده است.

وی اضافه کرد: در همین مسابقات اخیر یورو ۲۰۲۰ هم ثابت شده کیفیت تیم‌ها به حدی بالا است که نمی‌توان با قاطعت گفت کدام تیم مدعی اصلی قهرمانی است. در لیگ برتر خودمان هم مشخص نشده که پرسپولیس جام می‌گیرد زیرا سپاهان تیمی است که پس از چندین سال به عنوان رقیب برای پرسپولیس پیدا شده و شاید همین تیم بتواند در راه کسب قهرمانی حریف اصلی پرسپولیس باشد. البته همه چیز دست خود پرسپولیسی‌هاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب خطیبی چرا در بازی تیمت مقابل استقلال که مث آب خوردن حق تیمت خورده شد و باختی و بد هم باختی روزه سکوت گرفته بودی و لام تا کام حرف نزدی.ولی حالا که کاملا فوتبالی باختی ب زمین و زمان می تازی؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج