جاباما
۱۱۲۹۸۷۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نوازی: داور کاری کرد استقلال برنده شود

مربی پدیده نسبت به داوری دیدار با استقلال انتقاد کرد.

ورزش سه: مربی پدیده نسبت به داوری دیدار با استقلال انتقاد کرد.

محمد نوازی در نشست خبری پس از دیدار استقلال و پدیده ضمن خسته نباشید به بازیکنان دو تیم اظهار کرد: بازی بدی نبود؛ به تیم استقلال تبریک می‌گویم؛ فکر می‌کنم داور کاری کرد تا سه امتیاز به استقلال برسد. با این وجود، به استقلال تبریک می‌گویم، اما دو نیمه متفاوت شاهد بودیم. در نیمه اول بازی متعادل بود، اما در نیمه دوم یک اشتباه در خط دفاعی، گل خوردیم.

او ادامه داد: با ایجاد تغییرات در ترکیب موقعیت‌هایی به وجود آوردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد، دو بار به تیرک زدیم و چندین موقعیت خراب کردیم. با این وجود، از بچه‌ها راضی هستیم و دست آنها درد نکند. بالاخره اتفاقات و زیبایی‌های فوتبال به اشتباهات دو تیم است، اما ما اصلا از داوری رضایت نداشتیم.

مربی پدیده اضافه کرد: در یک صحنه پنالتی ۱۰۰ درصد برای ما گرفته نشد و خطای هند مدافع استقلال را نگرفتند. خیلی از خطاهای ۵۰-۵۰ را برای استقلال گرفتند و همین مسئله روی روند تیمی ما تاثیرگذار بود.

نوازی یادآور شد: وقتی بازی ریتم گرفته بود، دو بار برق ورزشگاه قطع شد و شرایط بازی از حالت عادی خود خارج شد.

او با اشاره به تغییر زمان برگزاری مسابقه و اشاره به برگزاری مراسم در سالن آزادی عنوان کرد: بالاخره باید یکی از آنها(بازی یا مراسم) را لغو می‌کردند. به نظرم بخاطر مراسمی که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی بود، فشار برق زیاد شد و برق زمین چمن رفت. بالاخره باید یک هماهنگی به وجود می‌آمد و این اتفاقات برای فدراسیون فوتبال خوب نیست و برای آنها متاسف هستم.

نوازی تاکید کرد: دو ساعت قبل از بازی متوجه شدیم که زمان مسابقه تغییر کرده و همین مسئله روی روند استراحت بازیکنان تاثیرگذار است.

او ادامه داد: مگر فدراسیون نمی‌دانست در ورزشگاه آزادی مسابقه است؟ نمی‌توانستند زمان مراسم را تغییر دهند. این کارها بخاطر اهمیت ندادن به تیم‌های پایین جدول است. اگر ما تیم بالای جدول بودیم، این شرایط رقم نمی‌خورد و داور خوب می‌گذاشتند و برنامه‌ریزی مناسب

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقا . ما بازی را دیدیم . داور و شانس باعث برد استق لالا شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج