اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۰۰۶۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

حضور تاریخی زنان در آکادمی اسکار

برای نخستین بار در تاریخ ۹۴ ساله آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار، زنان اکثریت هیات مدیره این نهاد سینمایی را در اختیار گرفتند.

ایسنا: برای نخستین بار در تاریخ ۹۴ ساله آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار، زنان اکثریت هیات مدیره این نهاد سینمایی را در اختیار گرفتند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، با انجام انتخابات اعضای هیات مدیره آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار، برای نخستین بار از میان ۵۴ عضو گاورنر این نهاد سینمایی، زنان ۳۱ کرسی را به دست آوردند و همچنین شمار اعضای متعلق به اقلیت های قومی و نژادی نیز باری نخستین بار به ۲۵ درصد رسید و از ۱۲ نفر به ۱۵ نفر افزایش یافت.

حضور تاریخی زنان در آکادمی اسکار

در انتخابات اخیر آکادمی اسکار که برای انتخاب اعضای ۱۷ کرسی انجام شد تنها چهار نفر که از گذشته این سمت را بر عهده داشتند دوباره انتخاب شدند و می توانند برای سه سال دیگر به فعالیت خود ادامه دهند که شامل «سوزان بیر» (کارگردان)، «جنیفر تاد» (تهیه کننده)، «تام دوفیلد» (طراح تولید) و «بونی آرنولد» (کارگردان فیلم کوتاه و انیمیشن) می شود.

«ریتا ویلسون» همسر «تام هنکس»، «لارا سی.کیم»، «اداردو کاسترو»، «بیل کارسو»، «پل کامرون»، «لسلی باربر» و «هاوارد. ای رادمن» از جمله چهره هایی هستند که از شاخه های مختلف وارد هیات مدیره آکادمی اسکار شدند.

بر اساس قانون آکادمی اسکار، اعضای آکادمی اسکار پس از انتخاب در دوره به صورت پیاپی و یا با فاصله، حداقل باید یک وقفه دو ساله را بگذارند تا یک بار دیگر واجد شرایط حضور در انتخابات هیات مدیره آکادمی شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج