جاباما
۱۱۳۰۱۰۴
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

دوجی S۹۷ پرو با مسافت‌سنج لیرزی معرفی شد

نخستین موبایل جان سخت چینی‌ها مجهز به فاصله سنج لیزری حرفه‌ای با قابلیت تشخیص فواصل تا ۴۰ متر و بهره‌مندی از ۸ حالت اندازه‌گیری، دوجی S۹۷ پرو معرفی شد.

دیجیاتو: نخستین موبایل جان سخت چینی‌ها مجهز به فاصله سنج لیزری حرفه‌ای با قابلیت تشخیص فواصل تا ۴۰ متر و بهره‌مندی از ۸ حالت اندازه‌گیری، دوجی S۹۷ پرو معرفی شد.

جدیدترین موبایل دوجی از نمایشگر ۶.۳۹ اینچی «HD + Dot» با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد. گوشی جدید چینی‌ها با چیپست هلیو G۹۵ مدیاتک،‌ رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

دوجی S۹۷ پرو با مسافت‌سنج لیرزی معرفی شد

در پنل جلویی دستگاه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. فرستنده و گیرنده فاصله‌سنج لیزری در قسمت بالای دستگاه تعبیه شده است. در پنل پشتی موبایل جدید نیز دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر سامسونگ، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی،‌ دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی جای گرفته است.

دوجی S97 پرو از استاندارد IP68 و IP69K برخوردار است و با باتری ۸۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که می‌تواند شارژ موردنیاز برای کار در سه روز را فراهم کند.

به علاوه باتری موبایل جدید در مدت زمان حدود یک ساعت تقریبا تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود و از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌‌کند.

دوجی S۹۷ پرو با مسافت‌سنج لیرزی معرفی شد

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه جدید می‌توان به حسگر اثر انگشت اشاره کرد. به علاوه موبایل جدید دوجی با سیستم عامل اندروید ۱۱ به بازار عرضه می‌شود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، دوجی تفاوت‌های گوشی جدیدش با S۹۶ پرو را مشخص کرده. برای مثال در دستگاه جدید، خبری از دوربین دید در شب موجود در S۹۶ پرو نیست و بجای آن، دوجی از مسافت‌یاب لیزری حرفه‌ای استفاده کرده است. علاوه بر این، با افزایش چشمگیر ظرفیت باتری هم روبرو هستیم.

دوجی S۹۷ پرو با مسافت‌سنج لیرزی معرفی شد

دوجی S97‌ پرو با ترکیب رنگ نارنجی، قرمز گدازه‌ای و مشکی نقره‌ای با قیمت ۳۲۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هرچند از روز ۳۱ خردادماه تا ۴ تیرماه علاقمندان می‌توانند این گوشی هوشمند را با قیمت ۱۹۹ دلار از AliExpress خریداری کنند.

دوجی S۹۷ پرو با مسافت‌سنج لیرزی معرفی شد

دوجی S۹۷ پرو با مسافت‌سنج لیرزی معرفی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج