جاباما
۱۱۳۰۱۸۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اگر می‌بازی مثل «مرد» بباز...

حتی بازنده خوب بودن هم لیاقت می‌خواهد. جسارت و شجاعت می‌خواهد که وقتی باختی، مردانه یا شیرزنانه سرت را بالا بگیری و اعتراف کنی: «من بد بودم و شکست خوردم. تقصیر خودم است.»

ورزش مدیا: حتی بازنده خوب بودن هم لیاقت می‌خواهد. جسارت و شجاعت می‌خواهد که وقتی باختی، مردانه یا شیرزنانه سرت را بالا بگیری و اعتراف کنی: «من بد بودم و شکست خوردم. تقصیر خودم است.»

خیلی بزرگی می‌خواهد، خیلی جنم و جوهر می‌خواهد که ناکامی را قبول کنی و پذیرفته باشی هیچ آدمی کامل و صددرصد موفق نیست.همه اینها را که نداشته باشی، می‌شوی یکی شبیه رسول خطیبی؛ بازنده قابل ترحمی که تیمش نود دقیقه در آزادی دفاع کرد و این فقط خودش بود که در میکس‌زون رو به حمله آورد. باز هم همان قصه تبریک به وزیر و دولت و بقیه لاطائلاتی که در این سال‌ها آنقدر شنیده‌ایم، حال‌مان بد شده است.

اگر می‌بازی مثل «مرد» بباز...

رسول خطیبی نه‌تنها یک بازنده جرزن است، که نشان داد حتی بهره هوشی بالایی هم ندارد. اگر قرار باشد آدم برای تحمیق افکار عمومی دست به این قبیل فرافکنی‌ها بزند، لااقل باید منتظر بماند و یک بهانه درست و حسابی گیر بیاورد.

خداوکیلی در بازی سوپرجام چه اتفاقی رخ داد که شایسته این شورش شفاهی بوده باشد؟ آن بغل پای ماهرانه را سلطانی‌فر زد؟ یا شاید هم به جای محمد خانزاده، این حسن روحانی بود که تو سر توپ خورد و ولو شد؟ کل جنجال‌های این بازی محدود می‌شد به یک کارت قرمز ناشیانه که مهدی تیکدری با ژست تعصب از داور گرفت. این اخراج آنقدر به‌حق بود که هنوز بازی تمام‌نشده، سایت باشگاه تراکتور خبر جریمه بیست‌درصدی تیکدری را روی خروجی‌اش گذاشت. خب دیگر دردتان چیست؟ مگر می‌شود صعود آسیایی مال درایت کادرفنی و غیرت بازیکنان باشد، اما باخت سوپرجام را توطئه‌های بیرونی رقم زده باشد؟

میزبان بیست روز بدون شش ملی‌پوش تمرین کرد و تازه کامیابی‌نیا و امیری را به خاطر مصدومیت در همان اردوی منامه از دست داد؛ در این شرایط تراکتور دقیقا به چی اعتراض دارد؟ حساب مشتی هوادار عامی و عادی که آماده فریب خوردن هستند و برای خرد و شعور خودشان ارزش قائل نمی‌شوند به کنار؛ امثال رسول خطیبی از جایگاه و سن و سال‌شان خجالت نمی‌کشند که هر بار چنین به بی‌راهه می‌زنند؟

بس است دیگر؛ به ستوه آوردید ما را. دولت و حکومت را گفتی، انگ تبانی هم لابد به خانزاده و تیکدری چسباندی، خوب بود برای این که ژست مبارزه را کامل کنی، اسم تیم حریف را هم «پیروزی» صدا می‌کردی تا چهار نفر بدتر از خودت برایت هورا بکشند. همه دنیا گناهکار و مقصرند جز «من»؛ این همان باور کوری است که پدر ممکلت ما را در آورده

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سالارنویسندگان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج