جاباما
۱۱۳۰۲۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش مهدی قایدی به جدایی از استقلال

مهدی قایدی بی‌شک آماده‌ترین بازیکن این روزهای استقلال است. بازیکنی که با دریبل‌ها و سرعت شگفت انگیزش همه را مجذوب خود کرده است.

ایران ورزشی: مهدی قایدی بی‌شک آماده‌ترین بازیکن این روزهای استقلال است. بازیکنی که با دریبل‌ها و سرعت شگفت انگیزش همه را مجذوب خود کرده است. قایدی حتی در شرایطی که با استقلال نیز تمرینی انجام نداده بود آنقدر از لحاظ ذهنی آماده و مهیای بازی در ترکیب تیمش بود که توانست در یک ۴۵ دقیقه مقدمات پیروزی استقلال مقابل تیم خوب پدیده را فراهم کند و یک پاس گل بدهد و یک گل هم به ثمر برساند.

قایدی هواداران استقلال را به یاد بازیکنان بزرگ تاریخ این باشگاه می‌اندازد. بازیکنی در اوج تأثیرگذاری و تردیدی نیست جدایی او از ترکیب استقلال عمیقاً موجبات نگرانی و ناراحتی هواداران استقلال را فراهم می‌آورد. مهدی آنقدر درخشیده که جدایی‌اش از استقلال را نمی‌شود غیرقابل پیش بینی دانست. هیچ بعید نیست که تیم‌های متمول حوزه خیلج فارس سرکیسه را شل کنند و با پرداخت حق رضایتنامه، ستاره این روزهای استقلال را به تیم خود ببرند.

قایدی اما دوست دارد اگر جدایی رقم خورد با هماهنگی باشگاه استقلال باشد به همین دلیل وقتی او را با این سؤال مواجه می‌کنیم که تکلیف ماندن یا نماندنت در استقلال چه خوهد شد، او بی‌معطلی این پاسخ را می‌دهد: «ماندن یا جدایی من بستگی به تصمیم باشگاه استقلال دارد. من با استقلال قرارداد دارم. قرارداد من تا سال ۱۴۰۲ است و به قراردادم پایبندم. اگر قرار برجدایی باشد باید باشگاه استقلال مجوز جدایی را صادر کند در غیر این صورت من تا پایان قراردادم برای استقلال بازی خواهم کرد.»

قایدی در شرایطی این اظهارات کاملاً حرفه‌ای را به زبان آورده که فرهاد مجیدی چندی قبل اعلام کرد اگر سرمربی استقلال باقی بماند، مقدمات حضور همه بازیکنان را فراهم خواهد کرد اما باید توجه داشت که قایدی با این حد از تأثیرگذاری دیگر بازیکنی نیست که بتوان او را با دستمزدی که از سال‌ها قبل تعریف شده در استقلال نگه داشت. وقتی بازیکنی با پیشنهادهای مالی متعدد از دیگر باشگاه‌های خارجی مواجه است، بالطبع باشگاه نیز باید در تغییر قرارداد او به طور کاملاً منصفانه اقدماتی انجام دهد. شاید هم منظور فرهاد مجیدی از حفظ ستاره‌های استقلال همین باشد و سرمربی آبی‌ها به دنبال فراهم کردن مقدماتی از طریق مدیریت باشگاه استقلال است تا قرارداد قایدی تا حد معقولی افزایش یابد تا این بازیکن هم به اندازه تأثیرگذاری‌اش از استقلال دستمزد دریافت کند.

البته با شکافی که میان مجیدی و مدیران استقلال وجود دارد، بعید است که سر این موضوع بتوان به این سرعت به اتفاق نظر رسید. از طرفی باشگاه استقلال هم به حدی در مشکلات غوطه‌ور است که همین حالا نسبت به پرداختی‌های فصل جاری نیز رقم‌های زیادی عقب است که این ماجرا صدای همه بازیکنان را درآورده است. به هرحال آنچه مهم است اینکه قایدی برای ماندن در استقلال چراغ سبز نشان داده و حالا زمان عمل به وعده‌های مالی از سوی باشگاه استقلال است تا شاید ترتیبی اتخاذ کنند که شماره ۱۰ یک فصل دیگر در استقلال بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج