جاباما
۱۱۳۰۴۰۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مشخصات دوربین گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس

هرچه به زمان معرفی پرچمدار‌های آینده سامسونگ نزدیکتر می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. حالا برای اولین بار شاهد افشای مشخصات دوربین گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس هستیم.

دیجیاتو: هرچه به زمان معرفی پرچمدارهای آینده سامسونگ نزدیکتر می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. حالا برای اولین بار شاهد افشای مشخصات دوربین گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس هستیم.

در حالی که دوربین مدل استاندارد و پلاس گلکسی S۲۱ تفاوت چندانی با نسل گذشته‌اش ندارد، اما ظاهرا کره‌ای‌ها می‌خواهند در نسل بعدی پرچمدارهای سری گلکسی S از دوربین قدرتمندتری استفاده کنند.

طبق اعلام یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «FrontTron»، گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز می‌شوند. سنسور اصلی این دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که توسط دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابر همراهی می‌شود.

از آنجایی که این اطلاعات از سوی یک منبع غیررسمی منتشر شده‌اند، نمی‌توان کاملا به آن اعتماد کرد. با این حال اگر مشخصات دوربین این پرچمدارها صحت داشته باشد، سامسونگ در کنار افزایش رزولوشن دوربین اصلی، روی بهبود کیفیت و عملکرد آن نیز تمرکز خواهد کرد.

با وجود انتشار اطلاعات درباره رزولوشن دوربین‌های مختلف گلکسی S۲۲ و S۲۲، هنوز نمی‌دانیم سامسونگ به سراغ سنسورهای ISOCELL خودش می‌رود یا پرچمدارهای آینده‌اش را به سنسورهای دوربین IMX سونی مجهز می‌کند.

مشخصات دوربین گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس

گوشی‌های گلکسی S20 و S20 پلاس به همراه S21 و S21 پلاس به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی ۱/۱.۷۶ اینچی به همراه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو مجهز شده‌اند. اگرچه دوربین این دستگاه‌ها کیفیت بالایی دارند، اما بی‌نظیر نیستند.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ پرچمدارهایش آینده‌اش را به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۲۸ یا ۱/۱.۱۲ اینچی مجهز کند تا تصاویر روشن‌تر و شفاف‌تری بگیرند. این سنسور در شرایط نوری ضعیف، می‌تواند ویدیوهای ۴K روشن‌تری هم ضبط کند. سری گلکسی S22 احتمالا از فیلمبرداری ۸K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد.

استفاده از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو با لنز باکیفیت بجای ۶۴ مگاپیکسلی گلکسی S21، می‌تواند جزئیات بالاتری را در هنگام بزرگنمایی در اختیار کاربران قرار دهد. هنوز اطلاعی از دوربین سلفی گوشی‌‌های سری گلکسی S22 نداریم، با این حال احتمالا نباید منتظر استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر باشیم.

در گذشته شاهد افشای ابعاد نمایشگر پرچمدارهای آینده سامسونگ بودیم و گفته می‌شود گلکسی S22 و S22 پلاس با پنل پشتی پلاستیکی از راه می‌رسند. این محصولات احتمالا در فصل اول ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند، البته قبل از آن‌ها شاهد رونمایی از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج