جاباما
۱۱۳۰۶۵۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

چمران: مصوبه‌های شورای شهر را لغو نمی‌کنیم

یک منتخب شورای شهر تهران گفت: با اعضای شورای شهر فعلی دوست هستیم و ارتباط خوبی نیز داریم به همین دلیل اگر جایی نیاز باشد و تمایلی داشته باشند در شورای ششم حتما از آن‌ها و راهنمایی‌ها و مشاوره‌هایشان استفاده خواهیم کرد.

فرارو: یک منتخب شورای شهر تهران گفت: با اعضای شورای شهر فعلی دوست هستیم و ارتباط خوبی نیز داریم به همین دلیل اگر جایی نیاز باشد و تمایلی داشته باشند در شورای ششم حتما از آن‌ها و راهنمایی‌ها و مشاوره‌هایشان استفاده خواهیم کرد.

مهدی چمران، منتخب شورای اسلامی شهر تهران و رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به برنامه شورای ششم برای پرداخت بدهی ها، گفت: براساس آخرین رقم اعلام شده شهرداری تهران ۶۵ هزار میلیارد تومان بدهی دارد بنابراین باید به همراه سایر اعضای شورا حساب و کتاب کنیم تا راهکاری برای آن پیدا کنیم هرچند در حال حاضر نیز راهکارهایی را مدنظر داریم اما هنوز قطعی و یقینی نیست و باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه حتما از اعضای شورای شهر پنجم استفاده خواهیم کرد، افزود: با اعضای شورای شهر فعلی دوست هستیم و ارتباط خوبی نیز داریم حتی تعدادی از آنها منتخب شدنم را به من تبریک گفتند به همین دلیل اگر جایی نیاز باشد و تمایلی داشته باشند در شورای ششم حتما از آنها و راهنمایی‌ها و مشاوره‌هایشان استفاده خواهیم کرد.

چمران درباره اولین مصوباتی که با روی کار آمدن شورای ششم لغو خواهد شد، تصریح کرد: دست به لغو ما خوب نیست و نمی‌خواهیم مصوبه‌ای را لغو کنیم و اصلا تصمیمی به لغو نداریم منتهی اگرمصوبه‌ای نیاز به اصلاح و بازبینی داشت، حتما آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم و اصلاح می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج