۱۱۳۰۸۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پردازنده اپل واچ سری ۷ با طراحی کوچکتر

طبق گزارش جدید منتشر شده درباره ساعت‌های هوشمند آینده اپل گفته می‌شود پردازنده اپل واچ سری ۷ از طراحی کوچک‌تری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار است.

کلیک: طبق گزارش جدید منتشر شده درباره ساعت‌های هوشمند آینده اپل گفته می‌شود پردازنده اپل واچ سری ۷ از طراحی کوچک‌تری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار است.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی محصولات جدید شرکت اپل، اخبار پیرامون آنها نیز بیشتر می‌شوند. طبق شایعات منتشر شده، گفته می‌شود پردازنده اپل واچ سری ۷ از طراحی کوچک‌تری بهره خواهد برد که یکی از مزایای آن، ایجاد فضای بیشتر برای دیگر اجزا سخت‌افزاری ساعت است.

پردازنده اپل واچ سری ۷ با طراحی کوچکتر

این گزارش توسط خبرگزاری MacRumors منتشر شده و در آن اعلام شده است غول فناوری کوپرتینو از یک پردازنده دوطرفه برای ساعت‌های هوشمند آینده خود استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود این چیپست توسط یک تامین کننده تایوانی در اختیار اپل قرار خواهد گرفت.

این کمپانی تایوانی اعلام کرده است پردازنده‌های جدید امکان استفاده از فضای بیشتر را در اختیار دیگر اجزا سخت‌افزاری ساعت محیا می‌کند. نام پردازنده مورد اشاره "S7" اعلام شده است. طبق برنامه همیشگی غول فناوری آمریکایی، این کمپانی قصد دارد تا در ماه سپتامبر از سری هفتم ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کند. نسل قبلی این ساعت‌ها نیز دقیقا در سپتامبر سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

پردازنده اپل واچ سری ۷ با طراحی کوچکتر

طبق گزارشات، اعلام شده است صفحه نمایش بکار رفته در گجت پوشیدنی پیشرو از حاشیه‌هایی کمتر استفاده کرده و به واسطه تکنیک جدید اپل روی این محصولات، احتمالا فاصله بین صفحه و گلس نزدیک‌تر خواهد شد.

دو خبر دیگری که پیرامون ساعت‌های اپل در فضای مجازی منتشر شده است، طراحی صاف صفحه همراه رنگ جدید سبز نعنایی را تایید می‌کند. هم‌چنین گفته می‌شود این ساعت‌ها از حسگر تشخیص قندخون نیز بهره خواهند برد.

حال باید دید کدامیک از شایعات ذکر شده درباره ویژگی‌های جدید سری هفتم ساعت‌های اپل به وقوع خواهد پیوست. با ما همراه باشید تا شمارا از جدیدترین اخبار پیرامون محصولات پیشروی این غول فناوری آگاه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج