۱۱۳۱۰۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کدام تیم‌ها به فینال یورو ۲۰۲۰ می‌رسند؟

مسابقات یورو ۲۰۲۰ به مرحله حذفی خود رسیده است. چند نفر از فوتبالی‌نویسان درجه یک دنیا درباره این تورنمنت به دو سؤال مهم پاسخ داده‌اند.

ایران ورزشی: مسابقات یورو ۲۰۲۰ به مرحله حذفی خود رسیده است. چند نفر از فوتبالی‌نویسان درجه یک دنیا درباره این تورنمنت به دو سؤال مهم پاسخ داده‌اند.

کدام تیم‌ها به فینال یورو ۲۰۲۰ می‌رسند؟
از میان تیم‌های بزرگ، کدام تیم بیشترین شرایط بهتر شدن را دارد؟

گابریله مارکوتی: انگلیس و آلمان بیش از سایر تیم‌ها در حد پایین ظاهر شده‌اند اما اینکه باور کنید آنها بهتر می‌شوند، بستگی به این دارد که چقدر به گرت ساوت‌گیت و یواخیم لو اعتماد داشته باشید؛ که البته زیاد هم نیست. پس من می‌گویم اسپانیا. آنها بد بازی نکرده‌اند، فقط تا قبل بازی آخر قدرت تمام‌کنندگی لازم را نداشتند.

ژولین لوران: حتماً انگلیس. نمی‌دانم کسی هست که از چیزی که از انگلیس دیده‌ایم، راضی باشد یا نه. ما حتی 50 درصد توانایی‌های این تیم را هم ندیده‌ایم. اگر ساوت‌گیت سرانجام فرمول مناسب را پیدا کند، این تیم فوق‌العاده بااستعداد می‌تواند بسیار بهتر از سه بازی متوسطی که دیده‌ایم باشد. انگلیس تنها به کمک درخشش انفرادی رحیم استرلینگ و جک گریلیش نجات پیدا کرد.

جیمز اولی: اسپانیا توانست اسلواکی را پنج بر صفر ببرد اما این نتیجه به دلیل فروپاشی رقیب‌شان و نمایش فاجعه‌بار مارتین دوبراوکا در دروازه حریف بود. آنها در دو بازی اول گروهی‌شان، مالک توپ بودند اما کار خاصی با آن نکردند و آلوارو موراتا، مهاجم‌شان باید درون‌نگری‌اش را کنار بگذارد، چرا که روی عملکردش تأثیر منفی داشته است. انگلیس و آلمان هم باید توازن بهتری پیدا کنند اما سابقه رقابت این دو تیم و 45هزار طرفدار پارتیزان در ورزشگاه ویمبلی، بی‌تردید باعث می‌شود ذهن‌شان آماده این رقابت‌ها شود.

تام همیلتون: آلمان غیر قابل پیش‌بینی بوده است. آنها یا بی‌رحم بوده‌اند یا متزلزل. آلمان مقابل پرتغال درخشان بازی کرد و با نتیجه چهار بر دو پیروز شد اما برابر فرانسه ضعیف ظاهر شد و در تساوی دو- دو مقابل مجارستان هم بهترین و هم بدترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت. آنها همچنان در دفاع ضعف دارند، هر چند که با سیستم 3-4-3 بهتر از سیستم با چهار مدافع هستند. با این حال، حتی با این سیستم هم فرصت‌های خوبی در اختیار رقیبانشان قرار می‌گیرد. زمانی که توماس مولر و لئون گورتزکا در زمین باشند، این تیم کارآمدتر می‌شود اما آنها هنوز هماهنگی لازم را ندارند. جمال موسیالا باید فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند و آلمان باید در خط میانی، پویایی بیشتری داشته باشد. یواخیم لوو پس از تورنمنت از تیم ملی می‌رود و تیم او برای اینکه بتواند پیش از خداحافظی‌اش قهرمان شود، باید بسیار بهتر از این باشد.

راب داوسون: انگلیس. پیش از تورنمنت همه می‌گفتند که نقطه قوت آنها خط حمله‌شان است، چرا که ساوت‌گیت بازیکنان زیادی دارد اما اینطور نشد. آنها با هافبک‌هایی مانند دکلان رایس و کالوین فیلیپس مقابل چهار مدافع‌شان منسجم هستند. انگلیس در مرحله گروهی گل نخورد اما در خط حمله، انگار بازیکنان دارند پیاده‌روی می‌کنند. انگلیس سرعت و تکنیک لازم را در همه پست‌های تهاجمی دارد. آنها هری کین، یکی از بهترین تمام‌کننده‌های دنیا را دارند اما تیم‌شان در حمله اغلب کند و قابل پیش‌بینی است.

مارک آگدن: انگلیس. اسپانیا در گروه E بسیار پایین‌تر از انتظارات بازی کرد اما تیم لوییس انریکه در مرحله گذار است و پیش از آغاز تورنمنت هم انتظار زیادی از آنها نمی‌رفت اما ماجرای انگلیس متفاوت است. آنها در سه بازی تنها دو گل زده‌اند، در حالی که مهاجمان در کلاس جهانی پرشماری دارند. با این حال، بارقه‌های تهاجمی چندانی از این تیم ندیدیم. انگلیس به عنوان صدرنشین گروه D به دور بعد راه یافت، پس به هدف اولیه خود رسیده است اما برای اینکه به مراحل پایانی راه یابد، نیاز به این دارد که اوضاع را بسیار بهتر سازد.

انتظار دارید کدام تیم‌ها فینال را برگزار کنند؟

مارکوتی: روی کاغذ، یک سمت جدول بسیار قوی‌تر از سمت دیگر آن است. پس من می‌گویم بلژیک و آلمان، چون جرأت آن را ندارم که یک تیم را شگفتی‌ساز بدانم!

آگدن: فرانسه و انگلیس. فرانسه با اینکه در مرحله گروهی تنها یک برد داشت اما صدرنشین سخت‌ترین گروه شد. آنها هنوز پای‌شان را کاملاً روی پدال گاز فشار نداده‌اند. در سمت دیگر هم، انگلیس اگر بتواند ضعیف‌ترین آلمان این سال‌ها را ببرد، مسیر خوبی تا فینال دارد.

لوران: فرانسه تا فینال می‌رسد. آنها در سمت سخت جدول قرعه‌کشی قرار دارند اما این تیم در بازی‌های بزرگ عالی کار می‌کند. آنها از نظر فیزیکی و ذهنی قوی خواهند بود و تجربه حضور در دو فینال را دارند. فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه قهرمان شد و در یورو 2016، در خاک خود به نایب‌قهرمانی رسید. در سمت دیگر، به نظرم برنده بازی انگلیس و آلمان به فینال می‌رسد. من که می‌گویم آلمان.

اولی: فرانسه تنها یک برد داشته اما صدرنشین گروهش شد و قرعه آسانی برابر سوئیس در مرحله یک‌هشتم نهایی دارد. از آنجا به بعد کار این تیم دشوار می‌شود اما فرانسه بازیکنان کافی برای رسیدن به فینال را دارد. برنده انگلیس و آلمان هم خود را صاحب بخت خوبی برای رسیدن به فینال خواهد دانست اما به نظرم هلند از هر دو تیم بهتر است.

همیلتون: سخت بتوان فرانسه را کنار گذاشت اما ایتالیا، بلژیک، آلمان و انگلیس می‌توانند میهمانی آنها را خراب کنند. اسپانیا در حمله و پرتغال در دفاع مشکل دارند. هلند خوب شروع کرد اما در مرحله حذفی افت می‌کند. فرانسه بخت اول قهرمانی است و به نظرم فینال را برابر انگلیس برگزار می‌کند.

داوسون: انگلیس با وجود مشکلاتی که داشته، در سمت مهربان‌تر قرعه قرار دارد و اگر بتواند آلمان را در مرحله یک‌هشتم نهایی شکست دهد، می‌تواند به فینال برسد. آنجا فرانسه منتظرشان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج