۱۱۳۲۳۱۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

سفارت اسرائیل در امارات افتتاح شد

«یائیر لاپید»، وزیر امور خارجه اسرائیل که در پاسخ به دعوت همتای اماراتی خود «عبدالله بن زاید آل نهیان»، راهی این کشور شده، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) سفارت این رژیم در ابوظبی را افتتاح کرد. وزیر خارجه اسرائیل همچنین تصریح کرد: آن چه امروز در این جا انجام می دهیم، پایان راه نیست بلکه آغاز آن است؛ از این مکان به راه می افتیم؛ برای شناختن یکدیگر، به احترام و یادگیری فرهنگ های همدیگر نیازمندیم؛ ما نیاز داریم که به اقتصادهای خود اجازه ارتباط و شکوفایی بدهیم؛ ما به حفاظت از گفت و گوی آزاد و ذهن باز نیاز داریم.

شفقنا: در مراسمی با حضور وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و وزیر فرهنگ و توسعه دانش امارات، سفارتخانه این رژیم در ابوظبی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه های خبری «ارم نیوز» و «العین نیوز» امارات، «یائیر لاپید»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که در پاسخ به دعوت همتای اماراتی خود «عبدالله بن زاید آل نهیان»، راهی این کشور شده، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) سفارت این رژیم در ابوظبی را افتتاح کرد.

لاپید طی سخنانی در مراسم افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی با حضور «نوره الکعبی»، وزیر فرهنگ و توسعه دانش امارات، اظهار داشت: امروز در این جا ایستاده ایم چرا که به جای جنگ و دشمنی، صلح و همکاری را انتخاب کرده ایم؛ اسرائیل خواهان صلح با همه همسایگان خود است؛ این یک لحظه تاریخی است و یادآور آن است که مردم تاریخ را می سازند؛ مردمی که تاریخ را درک می کنند با این حال آماده تغییر آن هستند؛ مردمی که آینده را بر گذشته ترجیح می دهند؛ توافقنامه ها را رهبران امضا می کنند اما صلح را مردم می سازند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد: آن چه امروز در این جا انجام می دهیم، پایان راه نیست بلکه آغاز آن است؛ از این مکان به راه می افتیم؛ برای شناختن یکدیگر، به احترام و یادگیری فرهنگ های همدیگر نیازمندیم؛ ما نیاز داریم که به اقتصادهای خود اجازه ارتباط و شکوفایی بدهیم؛ ما به حفاظت از گفت و گوی آزاد و ذهن باز نیاز داریم.

لاپید به عنوان نخستین وزیر کابینه رژیم صهیونیستی که از زمان عادی سازی روابط تل آویو و ابوظبی به امارات سفر می کند، همچنین مدعی شد: ما جایی نمی رویم؛ خاور میانه خانه و وطن ما است؛ ما در اینجا هستیم تا باقی بمانیم و از همه کشورهای منطقه می خواهیم که این را به رسمیت بشناسند و بیایند با ما صحبت کنند؛ دشمنی به خودی خود از بین نخواهد رفت، مردم آن را می سازند و می توانند آن را از بین ببرند؛ مردم می توانند آن را با دوستی، سخاوت و جست و جوی منافع عمومی جایگزین کنند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: صلح، سازش نیست بلکه خاص ترین انتخابی است که می توانیم در پیش بگیریم؛ صلح، ضعف نیست بلکه در برگیرنده تمام قدرت روحیه انسانی است؛ جنگ یعنی تسلیم شدن در برابر همه آن چه در درون ما است در حالی که صلح به معنای پیروزی همه خوبی ها است.

لازم به ذکر است که لاپید در نخستین سفر خارجی خود از زمام تصدی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، پیش از ظهر امروز وارد شهر ابوظبی، پایتخت امارات شد و قرار است در ادامه این سفر دو روزه، سرکنسولگری این رژیم در شهر دبی را نیز افتتاح کند و توافقنامه همکاری اقتصادی دو جانبه را به امضا برساند.

یادآور می شود که وزیر خارجه امارات شهریور سال گذشته در کاخ سفید و در حضور «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری سابق آمریکا، توافقنامه عادی سازی روابط دیپلماتیک ابوظبی و تل آویو را با «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی به امضا رساند.

سفارت اسرائیل در امارات افتتاح شد

سفارت اسرائیل در امارات افتتاح شد

سفارت اسرائیل در امارات افتتاح شد

سفارت اسرائیل در امارات افتتاح شد

سفارت اسرائیل در امارات افتتاح شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غلامی**

      خوش بحال مردم امارات
      انها امریکا را دارند و خوشبخت هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج