اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۲۳۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صالحی امیری: دوپینگ ورزشکار ما عمدی نبود

صالحی امیری میگوید که آن‌ها در تلاش هستند تا محرومیت ورزشکار دوپینگی در المپیک بخشیده شود.

ورزش سه: صالحی امیری میگوید که آن‌ها در تلاش هستند تا محرومیت ورزشکار دوپینگی در المپیک بخشیده شود.

سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک درباره رونمایی از لباس‌های کاروان المپیک گفت: ما انشالله هفته بعد بر اساس برنامه ریزی و روز چهارشنبه برنامه بدرقه را خواهیم داشت و آن روز قهرمانان ما لباس کاروان را هم خواهند پوشید و مراسم رونمایی از کاروان، با پوشیدن لباس انجام خواهد شد.

او درباره مثبت شدن تست دوپینگ چند ورزشکار ایرانی گفت: فقط یک مورد است و مورد دوم جزو ورزشکاران سهمیه ما نیست. در این خصوص هم ما هرروز تقریبا جلسه داریم و امروز هم جلسه‌ای داشتیم و از نزدیک بررسی کردیم و این دوپینگ آگاهانه نبود و الان نمی‌خواهم ابعاد قضیه را باز کنم و این استفاده از دارویی درمانی بود که پزشک تجویز کرده بود. ما تلاش می‌کنیم از طریق فدراسیون جهانی و سازمان نادو بتوانیم قانع کنیم که این عمل سهوی بوده و آخرین تست ایشان در روسیه هم منفی بود و این نشان می‌دهد که قهرمان با اخلاق ما هیچگاه تعمدی نبود.

وی افزود: سهمیه به نام است و امکان جایگزینی نیست. ما و وزارت ورزش روزانه جلسه داریم و تلاش میکنیم راهکارهای حقوقی ممکن را بررسی کنیم. وکیل حقوقی هم داریم و تلاش میکنیم فدراسیون جهانی و نادو را مجاب کنیم که تغییر نظر انجام دهد.

صالحی امیری درباره جذب اسپانسر توضیح داد: ما در مرحله قبل از کرونا سه اسپانسر را قطعی کردیم و یکی به امضا رسید. بعد از کرونا اسپانسرها تضمین می‌خواستند برای فضای تبلیغات و ما نمی‌توانستیم تضمین بدهیم که قطعی می‌شود یا خیر. شرایط کرونا فضایی را به ما تحمیل کرد که نتوانیم اسپانسر جذب کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به اختصاص باشگاه بدنسازی به استقلال عنوان کرد: این خبر صحت ندارد. باشگاه استقلال و هر باشگاه و فدراسیونی می‌تواند از ظرفیت آکادمی ما استفاده کند و همین الان بسیاری از فدراسیون ها در حال استفاده از ظرفیت ها هستند و ما هیچ محدودیتی برای کسی قائل نیستیم. چون استقلال در باشگاه انقلاب کار می‌کند، تقاضا کردند هفته ای دو ساعت از ظرفیت سالن بدنسازی استفاده کنند و می‌توانند مثل بقیه فدراسیون ها چنین کاری را انجام دهند.

او در مورد وضعیت حدادی گفت: احسان حدادی قهرمان ما و یکی از امیدهای ماست و تلاش ایشان و کادر پزشکی این است که او در المپیک بدرخشد.

صالحی امیری در مورد انتقاد حسن یزدانی اظهار داشت: بعید میدانم ایشان گله مند باشد. او قهرمان ملی ماست و با او در تماس هستیم و می‌داند که ما در حال حمایت هستیم و من باور نمی‌کنم که او گله مند باشد. من با او در ارتباط هستم و درباره حمایت شفاف باید اعلام کنم که ما هرچقدر در توانمان بود در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت کردیم. ما تا الان ۵۰٪ فدراسیون را تخصیص کردیم و به همه قهرمان هایی که سهمیه المپیک دارند، ماهیانه ۵ میلیون تومان پرداخت می‌کنیم. ۱۰ نفرشان ۵۰۰ دلار بورسیه ارزی دریافت میکنند. حمایت های فردی ۲.۵ میلیارد در سال را داشتیم و آن چیزی است که در توان ماست، کوتاهی نکردیم و کم نگذاشتیم. بحث اشتغال هم آیین نامه دولت است.

وی درباره جلسه اش با عزیزی خادم گفت: انشالله طی روزهای آینده تفاهم نامه ای با فدراسیون امضا می‌کنیم برای تیم امید و انتخاب سرمربی و سرپرست. انشالله روزهای آینده با جلسه مشترک و نشست های مطبوعاتی رسمی خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج