۱۱۳۲۴۵۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

استراماچونی در راه قطر

یک رسانه قطری نوشت که سرمربی پیشین استقلال، به زودی برای عقد قرارداد با باشگاه الغرافه به قطر می‌رود.

خبرآنلاین: روزنامه «الشرق» قطر در شماره امروز (چهارشنبه) خود به بررسی آخرین تغییرات باشگاه الغرافه در فصل جدید پرداخت که در آن آمده است: هواداران باشگاه الغرافه که از عملکرد فصل گذشته این باشگاه راضی نبودند، تحولات این باشگاه را برای فصل جدید دنبال می‌کنند. مسئولان باشگاه الغرافه تلاش می‌کنند مسیر متفاوتی را در پیش بگیرند تا این باشگاه با جذب بازیکنان باکیفیت و تغییرات لازم، به روزهای باشکوه گذشته خودش بازگردد و افتخارآفرین باشد.

بر همین اساس اعضای هیئت مدیره باشگاه الغرافه برای سپردن هدایت تیم به آندره‌آ استراماچونی، با این مربی ایتالیایی توافق کردند و استراماچونی هدایت زردپوشان را در فصل آینده بر عهده می‌گیرد. این مربی ایتالیایی خواستار تحول و دگرگونی کامل عملکرد تیم در فصل آتی است. استراماچونی که سابقه هدایت اینتر، اودینزه، پاناتینایکوس، اسپارتا پراگ و استقلال ایران را در کارنامه دارد، بر اساس آخرین گزارش‌ها برای امضای قرارداد به‌زودی وارد دوحه خواهد شد و کار خود را با الغرافه آغاز می‌کند.

مسئولان باشگاه الغرافه اکنون به دنبال یافتن بازیکنانی هستند که شایستگی پوشیدن پیراهن تیم فوتبال این باشگاه را داشته باشند و نمایش متفاوتی با بازیکنان خارجی فصل گذشته ارائه کنند. بر همین اساس تمامی بازیکنان خارجی فصل گذشته از الغرافه جدا خواهند شد و باشگاه بر اساس خواسته کادر فنی، به دنبال جذب بازیکنان جدید خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فردا میره اونجا هم بعد از چند هفته بهانه ای میگیره فرار میکنه میره میشینه خونه پول مفت میگیره کلا کارش همینه الغرافه قربانی بعدی استراماجونی است شگرد کثیف ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج