۱۱۳۲۵۸۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

«کلوپ قلابی» خبرنگار تلویزیونی را سر کار گذاشت!

فردی که شباهت شگفت انگیزی به یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول داشت، دیروز پیش از بازی مقابل انگلیس در اطراف ورزشگاه ومبلی حاضر شد.

فوتبالی: فردی که شباهت شگفت انگیزی به یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول داشت، دیروز پیش از بازی مقابل انگلیس در اطراف ورزشگاه ومبلی حاضر شد.

شباهت چهره این هوادار با کلوپ به حدی بود که حتی گزارشگر برنامه "صبح بخیر بریتانیا" فریب خورد و فکر کرد که این فرد خود سرمربی لیورپول است که برای تماشای بازی انگلیس و تیم ملی کشورش در ورزشگاه حاضر شده است.

«کلوپ قلابی» خبرنگار تلویزیونی را سر کار گذاشت!

در حقیقت بدل کلوپ بر خلاف مربی آلمانی، ملیتی انگلیسی داشت و به همین خاطر از پیروزی انگلیس در یک هشتم نهایی یورو مقابل آلمان خوشحال بود و پس از پیروزی در حالی شکار شد که به یک خبرنگار می گفت:" فوتبال به خانه اش برگشته است!"

بدل کلوپ، گرمکن لیورپول را به تن کرده بود و حتی کلاه لبه دار معروف سرمربی لیورپول را هم روی سرش گذاشته بود. چهره این فرد به حدی به کلوپ شباهت داشت که حتی توانست یک خبرنگار تلویزیونی را سر کار بگذارد.

جاناتان سواین خبرنگار برنامه "صبح بخیر بریتانیا" که برای گزارش گرفتن از جو اطراف ومبلی به ورزشگاه رفته بود، به دوربین گفت:" در اطراف استادیوم توانستم یورگن کلوپ سرمربی لیورپول را ببینم. او آلمانی است و خودش را به بازی رسانده است. او رفتار بسیار جوانمردانه ای داشت و با هواداران انگلیسی صحبت کرد. حتی در پایان بازی روی دوش برخی هواداران انگلیسی در اطراف ومبلی بود. "

این خبرنگار به حدی سر کار رفته بود که حتی تصویری از خودش با کلوپ قلابی منتشر کرد و مدعی شد که با مربی آلمانی عکس گرفته است. البته کاربران توئیتر به شدت به این خبرنگار متلک انداختند. یک نفر نوشته است:" از عکس گرفتن با یک بدل خوشحالی؟ واقعا فکر می کنی کلوپ وقتش را به ول چرخیدن اطراف ورزشگاه بگذراند؟ خیلی ساده لوح هستی." و دیگری نوشته است:" انگار واقعا فکر کردی که خودش هست!" و فرد دیگری نوشته است:" واقعا نمی دانی که این کلوپ نیست، نه؟"

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج