۱۱۳۲۹۰۲
۱ نظر
۵۰۲۲
۱ نظر
۵۰۲۲
پ

توضیح پلیس درباره مرگ راننده خودروی شوتی

نیروی انتظامی به دنبال مرگ راننده خودروی شوتی در بزرگراه تهران-قم اعلام کرد: واژگونی خودرو این جوان دیلمی پس از دستور ایست پلیس بوده و تیراندازی صورت نگرفته است.

ایسنا: نیروی انتظامی به دنبال مرگ راننده خودروی شوتی در بزرگراه تهران-قم اعلام کرد: واژگونی خودرو این جوان دیلمی پس از دستور ایست پلیس بوده و تیراندازی صورت نگرفته است.

روابط عمومی ناجا در واکنش به مرگ راننده دیلمی در جاده تهران- قم اعلام کرد: ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه روز پنج شنبه هفته پیش عوامل ایست و بازرسی اتوبان "تهران- قم" حین انجام وظیفه به یک دستگاه خودرو کاپرای قاچاق بر مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

بنا به این گزارش، راننده خودرو(اهل دیلم) با تهاجم عمدی و کنار زدن موانع اقدام به فرار کرده و با حرکات مارپیچ و سبقت از سمت راست خودروها و در نهایت با دور زدن به صورت خلاف جهت از حاشیه اتوبان قم اقدام به بازگشت کرده و به علت سرعت بیش از حد با یک دستگاه هیوندای تصادف و از خودرو به بیرون پرتاب که براثر شدت جراحات وارده فوت می کند.

در خبر نیروی انتظامی تاکید شده است: در برخی از شبکه های اجتماعی و نیز اظهار نظرهای غیر کارشناسی متاسفانه بعضی از اشخاص حقوقی علت فوت این راننده را تیراندازی عنوان کرده‌اند که لازم به توضیح است در این حادثه هیچ گونه تیراندازی صورت نگرفته و گواهی پزشکی قانونی مبنی بر فوت راننده به علت تصادف موید این مدعا است.

چند روزی‌ست که خبر فوت راننده یک خودروی شوتی اهل شهرستان دیلم در شبکه‌های اجتماعی این استان دست به دست می‌شود. در این اخبار علت فوت راننده دیلمی تیراندازی پلیس به خودرو عنوان شده است.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز هشتم تیر در پیامی ضمن تسلیت این حادثه از مسئولین نیروی انتظامی خواست با خاطیان برخورد جدی کنند و زمینه جبران خسارت را فراهم سازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ....جانم فدای ایران

      شما دروغ بگید ملت هم باور میکنن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج