۱۱۳۲۹۵۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

گوشی رول‌شونده با نمایشگر قابل گسترش!

اخیرا پتنت جدیدی از کمپانی شیائومی منتشر شده است که به یک گوشی رول شونده با نمایشگر قابل گسترش از هر دو طرف اشاره می‌کند.

کلیک: اخیرا پتنت جدیدی از کمپانی شیائومی منتشر شده است که به یک گوشی رول شونده با نمایشگر قابل گسترش از هر دو طرف اشاره می‌کند.

اخیرا پتنت جدیدی از گوشی جدید شیائومی به فضای مجازی راه پیدا کرده که نشان می‌دهد شرکت در حال طراحی یک نمایشگر رول شونده است که به هر دو طرف دستگاه امتداد می‌یابد.

گوشی رول‌شونده با نمایشگر قابل گسترش!

پتنت گوشی رول شونده شیائومی

به گزارش PhoneArena، گوشی جدید شیائومی دارای یک نمایشگر منحصر به فرد است که هم می‌توان آن را از سمت راست گسترش داد و هم از سمت چپ. به بیان بهتر، اندازه نمایشگر از هر دو طرف دستگاه قابل گسترش است که این مسئله روی نسبت تصویر نیز اثر می‌گذارد.

پتنت جدید به نوعی ابعاد یک تبلت را برای ما تداعی می‌کند و حتی ممکن است قابلیت‌های فراتری داشته باشد. هنگامی که نمایشگر را از هر دو طرف توسعه می‌دهیم، شکل ظاهری دستگاه تقریبا شبیه به یک مربع می‌شود. طراحی پنل پشتی تا حدودی ما را به یاد اسمارت فون انتزاعی شیائومی می میکس آلفا می‌اندازد. همان‌طور که در شکل فوق مشاهده می‌کنید، یک سیستم دوربین دوگانه در میانه دستگاه تعبیه شده که سنسورهای آن با چیدمان عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

گوشی رول‌شونده با نمایشگر قابل گسترش!

برند اوپو، یکی از بزرگ‌ترین رقبای شیائومی نیز چندی پیش از طرح گوشی انتزاعی خود یعنی Oppo X ۲۰۲۱ رونمایی کرده که نخستین گوشی رول شدنی جهان با نمایشگر قابل گسترش به شمار می‌آید.

در پایان باید خاطرنشان کنیم ارائه و یا ثبت یک پتنت لزوما به معنی تولید آن دستگاه نیست و گوشی شیائومی ممکن است هیچ‌گاه به مرحله ساخت نرسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج