جاباما
۱۱۳۴۳۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ترکیب استقلال و تراکتور اعلام شد

فرهاد مجیدی به دنبال پیروزی مقابل دومین سرمربی‌اش در استقلال است.

فوتبالی: فرهاد مجیدی به دنبال پیروزی مقابل دومین سرمربی‌اش در استقلال است.

سرمربی استقلال که آمار خوبی جلوی امیر قلعه‌نویی دارد و در هر سه دیدار با سرمربی سابقش در استقلال، او را شکست داده، حالا امیدوار است دیگر مربی‌اش در استقلال را هم شکست دهد.
با توجه به تعداد غایبان بالای تراکتور در بازی امروز، روی کاغذ، استقلال شانس بیشتری به نسبت حریفش برای پیروزی در این بازی دارد منتهی تجربه بالای فیروز کریمی از یکطرف و انگیزه بالای بازیکنان جوان تراکتور از طرف دیگر باعث شده که مجیدی حریف امروز تیمش را اصلا دست کم نگیرد.

تقابل شاگرد و استاد: فرهاد مجیدی در روزهای بحرانی استقلال در اواخر دهه 80 در استقلال بازی می‌کرد و البته پس از اخراج زنده‌یاد حجازی، یک نیم فصل، فیروز کریمی سرمربی استقلال شد و مجیدی شاگرد کریمی در آن تیم بحران‌زده بود. هم مجیدی و هم فیروز کریمی در آن مقطع خاطرات خوبی از حضور در استقلال ندارند. هر چند در پایان فصل، امیرقلعه نویی دوباره سرمربی استقلال شد تا این تیم قهرمان جام حذفی باشگاههای کشور در فصل 86-87 شود.

چهره ویژه: سامان نریمان جهان. او با پیراهن تراکتور سابقه هت‌تریک مقابل استقلال را دارد و امیدوار است که این بار هم بتواند نمایش خوبی جلوی آبی‌های تهران داشته باشد.

غایبان: فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته غایبان استقلال برای این بازی هستند. در تراکتور هم محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری و میثم تیموری در بازی امروز حضور ندارند ضمن آنکه هنوز معلوم نیست پیمان بابایی به این بازی می‌رسد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: استقلال در اراک با آلومینیوم به تساوی بدون گل رسید و تراکتور در یک بازی جنجالی، با نتیجه 0-1 ذوب آهن را شکست داد.

وضعیت در جدول: استقلال با 44 امتیاز در رده سوم قرار دارد و تراکتور 36 امتیازی تیم پنجم جدول است.

سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰

استقلال - تراکتور تبریز ساعت ۱۹.۱۵

تیم داوری: پیام حیدری - سعید علی نژادیان - فرهاد مروجی - عبدالنبی پورخلف

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ترکیب تراکتور

محمد رضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور ، هادی محمدی، پیمان کشاورز ، علی فتحی ، محمد عباس‌زاده ، محمد قنبری ، میلاد فخرالدینی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و بهزاد سلامی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج