۱۱۳۴۶۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اینزاگی: هدف اینتر فتح دوباره اسکودتو است

سرمربی جدید اینتر گفت:  ما اینتر هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا تابستان سال آینده نیز قهرمان باشیم.

ورزش سه: سرمربی جدید اینتر گفت: ما اینتر هستیم و همه تلاشمان را می کنیم تا تابستان سال آینده نیز قهرمان باشیم.

آنتونیو کونته فصل گذشته اینتر را به عنوان قهرمانی سری آ رساند و گرچه این اولین اسکودتوی اینتر پس از ۱۱ سال بود، اما کونته و اینتر پس از پایان فصل با یکدیگر قطع همکاری کردند. مدیران نراتزوری نیز خیلی زود دست به کار شده و با سیمونه اینزاگی قراردادی دو ساله امضا کردند. حالا سرمربی سابق لاتزیو در اولین نشست خبری هدف خود را تکرار دوباره قهرمانی در لیگ ایتالیا عنوان کرد.

سیمونه اینزاگی گفت: "من می دانستم که قرار است اشرف حکیمی فروخته شود، اما به من وعده داده شد که اینتر ترکیبی قابل رقابت با دیگر مدعیان خواهد داشت. من و مدیران تیم هر روز صحبت می کنیم و می خواهیم در لیگ قهرمانان نتایج بهتری بگیریم زیرا اینتر از سال ۲۰۱۱ در مرحله یک هشتم نهایی بازی نکرده است.

ما باید از عنوان قهرمانی دفاع کنیم، ما اینتر هستیم و همه تلاشمان را می کنیم تا تابستان سال آینده نیز قهرمان باشیم. باید از این فرصت استفاده کرده و به آنتونیو کونته و کادر فنی او نیز تبریک بگویم.

من چندین بار در این مدت با روملو لوکاکو صحبت کرده ام، او از حذف مقابل ایتالیا ناامید شده، اما هوز برای ما بازیکن مهمی محسوب می شود. من همچنین قبل از یورو با کریستین اریکسن صحبت کرده و روی او حساب باز کرده ام. اریکسن فرصت دارد به تیم بازگردد و ما با آغوش باز منتظر او هستیم. هاان چالهان اوغلو و لوئیز آلبرتو ویژگی های مشابهی دارند، اریکسن در بخش دوم فصل گذشته نقش بسیار مهمی ایفا کرد، اما هاکان نیز عملکرد خوبی خواهد داشت.

جدایی از لاتزیو؟ من ۲۲ سال باورنکردنی را در لاتزیو گذرانده و خوش شانس بودم که به عنوان یک بازیکن و سرمربی در این تیم قهرمان شدم، اما زمان تغییر فرا رسیده بود. من از کلودیو لوتیتو، رئیس لاتزیو برای همیشه تشکر می کنم، اما شما باید در زندگی تصمیم بگیرید. من یک شب تصمیم گرفتم و در پایان اینتر را انتخاب کردم و البته لوتیتو اولین شخصی بود که به او اطلاع دادم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج