۱۱۳۵۰۱۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

همکاری کوالکام و ایسوس برای ساخت محصول جدید

شرکت تولید کننده تلفن همراه و سازنده تراشه در ساخت یک تلفن هوشمند جدید با هم همکاری و مشارکت داشتند.

باشگاه خبرنگاران: شرکت تولید کننده تلفن همراه و سازنده تراشه در ساخت یک تلفن هوشمند جدید با هم همکاری و مشارکت داشتند.

به نقل از انگجت؛ دو شرکت ASUS و کوالکام در ساخت تلفن هوشمندی همکاری کرده اند. اگرچه این تلفن ظاهراً برای ۱.۶ میلیون عضو برنامه Snapdragon Insiders طراحی شده است، اما تا ماه آگوست سال جاری به طور گسترده تری در دسترس مردم خواهد بود.

جزئیات بیشتری درباره تلفن هوشمند مشترک ایسوس و کوالکام

تلفن همراه هوشمندی که برای Snapdragon Insiders طراحی شده از تراشه Snapdragon ۸۸۸ ۵G کوالکام بهره می‌برد. این پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۸۴ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno ۶۶۰ را دارد. این تلفن دارای آنچه کوالکام به عنوان جامع‌ترین پشتیبانی از تمام باند‌های اصلی ۵G و mmWave عنوان می‌کند است و از هر تلفن همراهی با پشتیبانی از WiFi ۶ و WiFi ۶E با سرعت حداکثر ۳.۶ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند ۱۶ گیگابایت حافظه LPDDR۵ و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی را در این تلفن داشته باشند.

همکاری کوالکام و ایسوس برای ساخت محصول جدید

صفحه نمایش این گوشی، از نوع ۶.۷۸ اینچی AMOLED سامسونگ با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز است که می‌تواند به یک تلفن گیمینگ هم تبدیل شود. این صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و دارای گواهینامه‌های HDR۱۰ و HDR۱۰ است. این گوشی سه دوربین در قسمت پستی دارد، یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتو ۸ مگاپیکسلی. این گوشی توانایی ضبط ویدئو با کیفیت ۸K را نیز دارد. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین جلو ۲۴ مگاپیکسلی و بزرگنمایی خودکار AI است.

همکاری کوالکام و ایسوس برای ساخت محصول جدید

کوالکام می‌گوید این یکی از اولین تلفن‌هایی است که از Snapdragon Sound پشتیبانی می‌کند که دارای ویژگی‌هایی از جمله تأخیر کم بلوتوث، پروفایل گوش دادن، لغو نویز فعال (ANC) و پشتیبانی صوتی با وضوح بالا تا ۲۴ بیت ۹۶ کیلوهرتز است. همراه با بلندگو‌های استریو، این تلفن هوشمند با هدفون‌های مستقل بی سیم Master & Dynamic ANC و کیف شارژ آن‌ها همراه است. همچنین پشتیبانی کوالکام Quick Charge ۵ نیز وجود دارد که طبق گفته این شرکت، باتری ۴۰۰۰mAh را در مدت زمان نیم ساعت یا به طور کامل در ۵۲ دقیقه شارژ می‌کند. علاوه بر این، این تلفن دارای اسلات دو سیم کارته است و از طریق اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌شود.

همکاری کوالکام و ایسوس برای ساخت محصول جدید

طراحی این دستگاه از تلفن‌های هوشمند قبلی ASUS الهام گرفته و از طراحی بدنه ROG Phone 5 و ماژول دوربین ZenFone 8 Flip بهره می‌برد. تلفن هوشمند طراحی شده توسط ASUS برای Snapdragon Insiders در ابتدا در چند کشور از جمله ایالات متحده، انگلیس، ژاپن و کره جنوبی در دسترس خواهد بود و بعداً به هند می‌رسد. علاقه‌مندان به این برند‌ها می‌توانند این تلفن را با قیمت هزا و ۴۹۹ دلار خریداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج