جاباما
۱۱۳۶۸۱۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فوت یک نفر در سیلاب آذربایجان شرقی

تمامی هشدارهای لازم بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان و سازمان مدیریت بحران کشور به فرمانداران، شهرداران، بخشداران و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ابلاغ شده است.

ایسنا: تمامی هشدارهای لازم بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان و سازمان مدیریت بحران کشور به فرمانداران، شهرداران، بخشداران و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ابلاغ شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از فوت یک پیرمرد ۸۰ ساله در جریان وقوع سیلاب در شهرستان اسکو (مسیر روستای گونبرف-کردآباد) خبر داد و اظهار کرد: پیکر این هم استانی عزیز توسط نیروهای هلال احمر پیدا شده است.

محمدباقر هنربر پنجشنبه شب در گفت‌وگوی خبری، در تشریح این خبر، گفت: عصر امروز در اثر بالا آمدن آب رودخانه در مسیر گونبرف-کردآباد که در عرض یک ساعت، ۲۳ میلی متر بارش رخ داد، باعث بروز سیلاب شد.

به گزارش ایسنا، وی متذکر شد: هم استانی‌های عزیز توجه کنند که سیلاب شوخی بردار نیست و هیچگاه خبر دار نمی‌کند. از این رو خواهشمندیم مردم در این ایامی که هشدارهای جوی صادر می‌شود، تمامی نکات ایمنی از جمله عدم اتراق در حاشیه رودخانه‌ها را رعایت کنند.

وی افزود: تمامی هشدارهای لازم بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان و سازمان مدیریت بحران کشور به فرمانداران، شهرداران، بخشداران و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ابلاغ شده است.

هنربر گفت: بر اساس این هشدارها، احتمال بالاآمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها بر اثر بارش‌های رگباری و رعدوبرق پیش بینی شده است که بر این اساس از مردم فهیم استان خواهشمندیم که به هیچ وجه در حریم و بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اتراق نفرمایند.

وی افزود: با توجه به وزش باد شدید، نباید در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و سازه‌های سبک و به خصوص زیر درختان توقف کرد؛ هم‌چنین از صعود به ارتفاعات حتی کوهنوردان و افراد مجهز نیز باید اجتناب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج