جاباما
۱۱۳۷۲۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهدوی: دربی مثل همیشه کسل کننده بود

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل سرخابی‌های پایتخت صحبت کرد.

ایلنا: محمدرضا مهدوی در خصوص دربی ۹۶ پایتخت اظهار داشت: دربی مثل همیشه یک بازی جذاب و فنی نبود و همانطور که انتظار می‌رفت از لحاظ فنی و تاکتیکی یک بازی کسل کننده و سرد بود و از طرفی پر از حاشیه بود و این در اکثر دربی‌های قبلی هم وجود داشته است و چیز جدیدی نداشت. دربی‌های استقلال و پرسپولیس معمولا چنین شرایطی دارند و این بار هم شاهد چنین موضوعی بودیم.

وی در مورد چینش ترکیب و تفکرات تاکتیکی دو مربی هم خاطرنشان کرد: چینش ترکیب به نظرم بستگی به تفکرات تاکتیکی دو مربی دارد و بر اساس اهداف خودشان در بازی و خواسته‌هایی که در زمین دارند و البته شناختی که از نزدیک در تمرینات از بازیکنان و میزان آمادگی‌شان دارند شکل می‌گیرد و اصلا نمی‌شود از بیرون به این موضوع نگاه کرد و در موردش اظهار نظر کرد.

پیشکسوت سرخابی‌ها در مورد قضاوت فغانی در این بازی هم گفت: علیرضا فغانی یک داور درجه یک در سطح جهان است و در ایران و آسیا همتا ندارد و این را بارها ثابت کرده و این بار هم نشان داد که داور کم اشتباه و با قدرت تشخیص بالایی است. به هر حال انسان بدون اشتباه و خطا در جهان وجود ندارد ولی آقای فغانی قضاوت مناسبی در دربی داشت و مشکل خاصی در این خصوص نبود.

مهدوی در مورد ضربات پنالتی هم عنوان کرد: ضربات پنالتی بستگی به آمادگی روحی و روانی بازیکنان دو تیم دارد و مربیان معمولا در تمرینات از بازیکنان در این خصوص است می‌گیرند و بهترین نفرات در زدن ضربات پنالتی را انتخاب می‌کنند و یک بخش زیادی از آن هم به شانس بستگی دارد و در نهایت یک تیم به عنوان برنده از آن بیرون می‌آید.

وی در مورد احتمال قهرمانی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی و لیگ گفت: فکر می‌کنم حتما این اتفاق رخ خواهد داد. در لیگ پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و با وجود انگیزه بالایی سپاهان برای رسیدن به صدر جدول و عملکرد خوبی که داشته فکر می‌کنم شانس پرسپولیس به مراتب بیشتر است و خصوصا به دلیل اینکه سپاهان باید در هفته آخر به مصاف استقلال برود کار خیلی سختی دارد. در جام حذفی هم فکر می‌کنم استقلال شانس اصلی قهرمانی محسوب می‌شود و دو تیم قهرمان دو تورنمنت مهم فوتبال کشور خواهند شد.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه توصیه‌اش برای مجیدی و گل محمدی چیست، گفت: من کسی نیستم که بخواهم توصیه‌ای برای این دو نفر داشته باشم و هر دو مربیان کار درستی هستند و می‌دانند چکار کنند ولی مشکلات مدیریتی در دو باشگاه بیداد می‌کند و موفقیت با وجود چنین مشکلاتی کار سختی است که تا اینجا از پسش بر آمده و امیدوارم از این به بعد هم بر بیایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج