این ۴ خوراکی احساس خستگی را از بین می‌برند
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
اپیلاسیون نانا 1
دکتر استرکی_1
کتاب لند_1
دکتر استرکی_3
کتاب لند_3
اپیلاسیون نانا 3
کتاب لند_4
دکتر استرکی_4
اپیلاسیون نانا 4
دکتر استرکی_2
اپیلاسیون نانا 2
کتاب لند_2
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۱۱۳۸۰۴۴
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
۳۱۴۳
خوراکی‌های سالمی هستند که کسالت را از شما دور می‌کنند و در این مطلب به آنها اشاره می‌کنیم.

انتخاب: خوراکی‌های سالمی هستند که کسالت را از شما دور می‌کنند و در این مطلب به آنها اشاره می‌کنیم.

بسیاری از افراد عاشق فصل تابستان‌اند اما برخی نیز ممکن است در طول تابستان احساس کسالت داشته باشند. اگر سطح انرژی شما نیاز به افزایش دارد، برخی از غذاها به شما کمک می‌کنند.

جو دو سر

جو دو سر به عنوان یک کربوهیدرات با ضریب GI پایین شناخته می‌شود که قندها را در یک دوره کندتر از کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده مانند نان سفید و بسیاری از غلات صبحانه وارد سیستم شما می‌کند. در نتیجه سطح انرژی بهتر از طریق صبحانه است. اگر از شیر گاو اجتناب می‌کنید، سویا بهترین گزینه برای ترکیب با جو است زیرا دارای مقدار مشابهی پروتئین سیرکننده است، بیشتر گزینه‌های شیر پروتئین کافی ندارند.

مصرف همه میوه‌ها و سبزیجات

پرکردن یک سوم بشقاب با میوه و سبزیجات یک قانون خوب است. دکتر هلن باند، متخصص تغذیه، می‌گوید: برای تقویت نشاط، قدرت میوه‌ها و سبزیجات را دست‌ کم نگیرید. آنها سطح انرژی بالاتر را از طریق تأمین میزانی از ویتامین‌ها و مواد معدنی که سلامتی را تقویت می‌کنند، تسهیل می‌کنند.

روی خوراکی‌های غنی از ویتامین C متمرکز شوید

ویتامین C از چند جهت دوست ضد خستگی شماست. این ماده به بهبود جذب آهن، محافظت‌کننده از کم‌خونی از رژیم غذایی شما کمک می‌کند، در متابولیسم طبیعی آزادکننده انرژی نقش دارد و به سلامت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند بنابراین احتمال این که قربانی بی‌حالی‌های فصلی شوید که انرژی شما را از بین می‌برد، کمتر می‌شود. سطح ویتامین C خود را با فلفل دلمه‌ای خوشمزه افزایش دهید، فقط نیمی از فلفل قرمز یا سبز تمام نیاز روزانه شما به ۸۰ میلی‌گرم را تأمین می‌کند.

کافئین مصرف کنید

اگر می‌توانید ۲۰ دقیقه بعد از ظهر دراز بکشید، یک مطالعه در مقیاس کوچک نشان می‌دهد که یک چرت پس خوردن کافئین می‌تواند در هوشیاری شما تفاوت زیادی ایجاد و به شما کمک کند تا اواخر شب جنب و جوش بیشتری داشته باشید. برای چرت‌زدن با کافئین بلافاصله قبل از ۲۰ دقیقه چشم‌بستن، یک قهوه غلیظ بنوشید. وقتی از خواب بیدار می‌شوید، کافئین وارد بدن می‌شود و احساس شادابی بیشتری می‌کنید.»

برچسب ها:
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
استخدام_1
شیرآلات زمانی_1
بهمن پور_داخلی1
بهمن پور_داخلی3
استخدام_3
شیرآلات زمانی_3
استخدام_4
بهمن پور_داخلی4
شیرآلات زمانی_4
استخدام_2
بهمن پور_داخلی2
شیرآلات زمانی_2
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
شفا_فوترموبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
شاخه نبات_ فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
کلینیک النا_فوتر موبایل
کلینیک فرشته_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
آیلین_فوتر کاشت ابرو
قالیشویی نوین_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
کیان برنا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
فنی آتل_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
کلینیک النا_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
شاخه نبات_ فوتر
آیلین_تزریق چربی
دکتر عارفی - فوتر
شفا_فوتر
کلینیک فرشته_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر