۱۱۳۸۴۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هواشناسی: جمعه سوزان در راه است

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: وقوع دماهای ۵۰ درجه و بالاتر از روز جمعه تا اواسط هفته آینده در برخی نقاط خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

ایرنا: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: وقوع دماهای ۵۰ درجه و بالاتر از روز جمعه تا اواسط هفته آینده در برخی نقاط خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۴۸.۹ و دهدز با ۲۴.۹ سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را در خوزستان داشتند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت ۴۵.۹ و حداقل ۳۴.۲ درجه سانتیگراد گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه جریانات جنوبی و مرطوب در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان تا اواسط روز پنجشنبه تدوام خواهد داشت افزود: در این مدت با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری و انباشت رطوبت، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد وبرق ، تندباد لحظه ای و احتمال ریزش تگرگ در مناطق شرقی ، جنوب شرقی و ارتفاعات خوزستان و تندباد لحظه‌ای همراه با برخاستن گرد و خاک موقت در بیشتر نقاط استان به ویژه در قسمت‌های غربی، جنوبی و مرکزی دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس بارانسنجی های اطراف ایذه، میزان بارندگی مال آقا ۱۷ میلیمتر و امامزاده لله ۲ میلیمتر گزارش شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین میزان رطوبت روز سه شنبه در هندیجان و بندر ماهشهر ۸۵ و در هشت نقطه استان بیش از ۷۰ درصد ثبت شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج