۱۱۳۸۸۶
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

نظر مطهری در باره اظهارات مصباح یزدی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتقادات آیت‌الله مصباح یزدی به رئیس‌جمهور گفت: چرا در دولت قبلی که انحرافات فرهنگی بیشتر از امروز بود فقط گاهی به اشاراتی اکتفا می‌کردید؟

خانه ملت: علی مطهری با اشاره به انتقادات آیت‌الله مصباح یزدی از رئیس‌جمهور، گفت: من دقت‌نظرها و اعلام خطرهای جناب آقای مصباح یزدی در مباحث فرهنگی و فکری و ایدئولوژیک را می‌پسندم و برای جلوگیری از انحراف و تغییر مسیر انقلاب اسلامی مفید می‌دانم.

نماینده مردم شهرستان‌های تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ولی این سوال برای بنده ایجاد شده است که چرا آقای مصباح در زمان دولت قبلی که انحرافات فرهنگی بیشتر از امروز بود و رئیس‌جمهور سابق و آقای مشایی افکار ویژه مخالف مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را مطرح می‌کردند از قبیل مکتب ایران، وحدت ادیان و بیداری انسانی بجای بیداری اسلامی و همین طور فیلم‌های سینمایی که در آن به دنبال عادی‌سازی روابط زن شوهردار با مرد بیگانه بودند و یا رئیس جمهور وقت مسئله نظارت بر پوشش اسلامی را به سخره می‌گرفت، در آن زمان جناب آقای مصباح این مقدار عکس‌العمل نشان نمی‌دادند و فقط به اشاراتی اکتفا می‌کردند.

وی با بیان اینکه امروز آقای مصباح، یک جمله رئیس‌جمهور را که قابل تاویل است به سکولاریسم تفسیر می‌کنند و با تندی به وی حمله می‌کنند، افزود: لذا این شائبه ایجاد می‌شود که حب و بغض‌ها در اینگونه قضاوت‌ها دخالت دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: این مسئله درباره برخی ائمه جمعه نیز صدق می‌کند. برخی در زمان دولت قبل که وضع فرهنگ بدتر از امروز بود ساکت بودند ولی اکنون اعلام خطر می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای مطهری بنده به عنوان علاقمند متوجه مواضع شما نمی شوم لطفا تکلیف خودتان را با خودتان مشخص بفرمایید

    • بدون نام

      احسنت جناب دکتر......

    • حسن

      اگرچه من بعضی موضع گیری های دیگر آقای مطهری را نمی پسندم ولی اینجا بدون هیچ تردیدی به ایشان درود می گویم چرا که سخن حقی را فرمودند .

    • امیدوار

      خداوند پدر بزرگوارتان را با اولیا الله همنشین فرماید که چون شما فرزندی را به یادگارگذاشته.حق گو و شجاعت در حق گویی. انشاالله حضرت ایت الله و امام جمعه ای که فرمودید آقای(خاتمی) در اظهار نظرهایشان و دلسوزیشان هم خدا را درنظر خواهند گرفت و هم بدون غرض خواهند بود.؟ انشاالله.

    • جمشید

      زنده باشی

    • علی

      درود بر علی مطهری مردی صادق و با جرات

    • زمانی

      آفرین به آقای مطهری فرزند صالح شهید مطهری .وقتی مصباح دید سایرین حریف روحانی نشدند و رهبر انقلاب نیز در حرم مطهر آب پای دست آنها ریخت خودش وارد شد . و به دو دلیل مصباح از روحانی هراس دارد:
      1- روحانی و رهبر انقلاب بهم نزدیکتر شوند .
      2-

    • محمد

      سلام. بنده هم این سوال را از اقای مصباح دارم و فکر کنم دیگران هم.

    • اکبر

      درود بر شما وخانواده محترم که ایران به همچین فرزندان شجاعی می بالد

    • علی

      مطهری بیشتر میخواهد خودش را مطرح کند.واقعا موضع گیریهای آقای مصباح در زمان جریان انحرافی دولت قبل یادش نیست ؟اینجور باشه خیلی فراموش کاره .بعدش ام مگر او سخنگوی روحانیه.اگر کاری بلده سعی کنه وظیفه نمایندگیشه که اصلا حقش هم نیست خوب انجام بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج