جاباما
۱۱۳۹۲۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طلای المپیک بر گردن برنده عابدینی و پاکدامن

شمشیرباز مجار موفق به کسب مدال طلای اسلحه سابر بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ شد.

ورزش سه: شمشیرباز مجار موفق به کسب مدال طلای اسلحه سابر بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ شد.

بازی های المپیک در روز اول یک مدال طلا در ماده ۱۰ متر تپانچه رشته تیراندازی برای ایران به همراه داشت؛ این اتفاق در حالی رخ داد که خیلی ها در انتظار درخشش شمشیربازان کشورمان در مسابقات اسلحه سابر شمشیر بازی هم بودند اما سه نماینده ایران با شکست مقابل رقبای قدرتمند خود از کسب مدال باز ماندند؛ دیدار پایانی این رشته را دو ورزشکاری برگزار کردند که هر سه نماینده ایران توسط آنها از دور رقابت ها حذف شده بودند.

طلای المپیک بر گردن برنده عابدینی و پاکدامن

مجتبی عابدینی بعد از غلبه بر گوردون از کانادا در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ژیلاگی مجار قرار گرفت و با قبول شکست از این حریف از دو رقابت ها حذف شد. در همین مرحله محمد رهبری هم با شکست از سامل ایتالیایی از حضور در یک چهارم نهایی بازماند. تنها پیروز ایرانی این مرحله علی پاکدامن بود که هارتبورگ آلمانی را شکست داد و به یک چهارم نهایی راه یافت. او در این مرحله با ژیلاگی ربرو شد، حریفی که در مرحله قبل عابدینی را حذف کرده بود. حریف مجار بازهم برنده مسابقه با ایرانی ها بود و به این ترتیب کار اسلحه سابر انفرادی ایران در المپیک در مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسید.

ژیلاگی که دو نماینده از ایران را حذف کرده بود با غلبه بر حریف گرجستانی خود راهی دیدار پایانی شد. دیگر فینالیست هم سامل ایتالیایی بود که در یک هشتم نهایی از سد دیگر نماینده ایران گذاشته بود؛ او حریف کره ای خود را شکست داد تا مقابل ژیلاگی در فینال قرار بگیرد.

رقابت فینال رشته سابر انفرادی عصر امروز بین ژیلاگی از مجارستان و سامیله از ایتالیا برگزار شد که شمشیر باز مجار با نتیجه ۱۵ بر ۷ پیروز و برای سومین المپیک متوالی قهرمان شد. دیدار رده بندی نیز بین کیم جی از کره جنوبی و بازادزه از گرجستان برگزار شد که نماینده کره جنوبی پیروز شده و مدال برنز را کسب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج